Adyan Wild Berry
čistý parfém unisex
100 ml za 19,78 €
Zaliha, četvrtak 18. 12.
Dostava od 3,90 €
19,78 €

Adyan Wild Berry je izrazita proslava svježine i elegancije, koja donosi jedinstveno iskustvo puno voćnih nota. Ovaj miris, namijenjen i muškarcima i ženama, postao je ikoničan dio kolekcije Wild Berry prestižne marke Adyan. U srcu ovog parfema skriva se harmonična kombinacija borovnice, mošusa i ruže, koja stvara senzualan i privlačan dojam. Idealan je izbor za večernja društvena događanja kada želite ostaviti nezaboravan dojam.
Na početku mirisa dočekat će vas osvježavajući grejp i nježan dodir pudera, koji zajedno stvaraju neodoljivu i uzdižuću atmosferu. Ova kombinacija daje parfemu jedinstven karakter koji će vas odmah očarati. U bazi dominiraju note lavande, maline i vanilije, koje ostavljaju topao i dugotrajan dojam. Adyan je ovim parfemom uspio stvoriti remek-djelo koje utjelovljuje luksuzan i sofisticiran miris za modernog čovjeka.
Kolekcija Wild Berry poznata je po svojoj sposobnosti da evocira osjećaje ugode i radosti. Ovaj parfem nije iznimka i nudi bogatu paletu mirisa koji se savršeno prožimaju i stvaraju složenu aromu. Idealan je za one koji žele izaći iz gomile i prepustiti se svijetu senzualnih voćnih nota.
Nanijeti Adyan Wild Berry na pulsne točke poput zapešća, vrata i iza ušnih resica, gdje će se miris najbolje razviti i najduže trajati. Za intenzivniju aromu možete miris raspršiti i na odjeću ili kosu, ali izbjegavajte izravan kontakt s nježnim tkaninama. Čuvajte parfem na hladnom i suhom mjestu kako bi zadržao svoju kvalitetu i intenzitet. Zapamtite, manje je ponekad više, stoga birajte količinu mirisa prema prigodi i osobnom ukusu.
Glava grejp, puder
Srce borovnice, mošus, ruža
Baza lavanda, malina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Oudh Al Anfar Manufacturing LLC
www.oudhalanfar.com
EAN: 6292257645507
Marka Adyan dolazi iz Ujedinjenih Arapskih Emirata i pojavila se na parfemskoj sceni 2019. godine kao projekt parfemskog doma Anfar. Mirisi Adyan by Anfar nastaju pod vodstvom parfemista Ahmedullaha Anfara i Obaidullaha Anfara, koji povezuju tradiciju orijentalnog parfumerstva s modernim pristupom niche parfemima. U kratkom vremenu, marka je izgradila snažnu poziciju, posebno u segmentu pristupačnih orijentalnih i uniseks mirisa, a njezina kolekcija brzo je narasla za desetke parfemskih voda. Adyan se istaknuo zahvaljujući intenzivnim kompozicijama inspiriranim arapskim svijetom, koje donose karakter luksuznih niche parfema u pristupačnijem izdanju.
Filozofija marke Adyan temelji se na izražajnim, dugotrajnim mirisima koji izazivaju emocije i ostavljaju nezaboravan dojam. Tipični su bogati orijentalni akordi, rad s oudom, ambrom, začinima i slatkim gurmanskim tonovima, često dopunjeni svježim citrusima ili sočnim voćem. Marka se fokusira na intenzitet i trajnost, stoga većina mirisa dolazi u koncentraciji parfemske vode, koja na koži ostaje mnogo sati. Kreativni koncept inspiriran je arapskom kulturom, pustinjom, luksuzom Bliskog istoka i modernim urbanim stilom; bočice i nazivi mirisa često se odnose na svilu, začine ili dragocjene sirovine. Adyan komunicira prvenstveno putem online parfumerija, gdje stječe popularnost među obožavateljima orijentalnih i uniseks kompozicija diljem svijeta.
U asortimanu Adyan dominiraju uniseks parfemske vode u praktičnom volumenu od 100 ml, dopunjene odabranim ženskim mirisima. Među popularnim kolekcijama su, primjerice, Adyan Dalia s mirisima Dalia Rouge i Dalia Noir, kao i izražajne kompozicije kao što su Amber Extreme, Coconut Vanille, voćno-mošusni Musc Mango ili citrusno-začinski Namoos. Marka nudi i poklon setove, poput Purple Haze u elegantnom pakiranju, koji spaja punu bočicu i putnu minijaturu. Adyan privlači kupce koji traže intenzivne, orijentalno usmjerene i često uniseks mirise s dugom postojanošću, žele doživjeti luksuzni niche parfem, ali istovremeno cijene pristupačnu cijenu i širok izbor originalnih kompozicija za svakodnevno nošenje i posebne prilike.