Adyan Wujood Rose Poudre
parfemska voda za žene
100 ml za 23,81 €
Zaliha, ponedjeljak 22. 12.
Dostava od 3,90 €
23,81 €

Otkrijte magičnu esenciju Adyan u jedinstvenoj kolekciji Wujood Rose Poudre. Ova parfemska voda za žene pravi je dragulj među cvjetnim mirisima, koji će vas očarati svojom sofisticiranošću i dubinom. Adyan je marka poznata po svojoj strasti za stvaranjem originalnih mirisa koji ostavljaju trajan dojam. Wujood Rose Poudre idealan je izbor za romantične večere ili posebne prilike kada želite biti nezaboravni.
Miris se otvara nježnom mješavinom bijelog mošusa, šafrana i pudera, koji zajedno stvaraju harmoničan i senzualan uvod. U srcu mirisa razvijaju se slatke note vanilije u kombinaciji s začinjenim kardamomom, što mirisu daje toplinu i dubinu. Na kraju vas obavija drvenasta baza s Guaiac drvom, tonkom i daškom jasmina, koji zajedno čine nezaboravan trag.
Adyan Wujood Rose Poudre nije samo miris, već i umjetničko djelo koje će očarati sva osjetila. Njegova sofisticirana kompozicija i elegantan dizajn bočice kapaciteta 100 ml čine ga savršenim poklonom za svaku ženu koja voli uživati u malo luksuza. Miris je dizajniran da istakne ženstvenost i eleganciju, te je idealan izbor za svaku damu koja želi jedinstveno iskustvo.
Za najbolje rezultate nanesite Adyan Wujood Rose Poudre na pulsne točke, kao što su zapešća, vratne arterije i iza ušiju. Ova područja tijela oslobađaju toplinu koja pomaže mirisu da se razvije i zadrži cijeli dan. Za intenzivnije iskustvo možete poprskati miris u kosu ili na odjeću. Čuvajte bočicu na hladnom i suhom mjestu, dalje od izravne sunčeve svjetlosti, kako bi miris zadržao svoju kvalitetu i intenzitet.
Glava bijeli mošus, puder, šafran
Srce kardamom, vanilija
Baza Tonka grah, drvo Guaiac, jasmin
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Oudh Al Anfar Manufacturing LLC
www.oudhalanfar.com
EAN: 6292257642063
Marka Adyan dolazi iz Ujedinjenih Arapskih Emirata i pojavila se na parfemskoj sceni 2019. godine kao projekt parfemskog doma Anfar. Mirisi Adyan by Anfar nastaju pod vodstvom parfemista Ahmedullaha Anfara i Obaidullaha Anfara, koji povezuju tradiciju orijentalnog parfumerstva s modernim pristupom niche parfemima. U kratkom vremenu, marka je izgradila snažnu poziciju, posebno u segmentu pristupačnih orijentalnih i uniseks mirisa, a njezina kolekcija brzo je narasla za desetke parfemskih voda. Adyan se istaknuo zahvaljujući intenzivnim kompozicijama inspiriranim arapskim svijetom, koje donose karakter luksuznih niche parfema u pristupačnijem izdanju.
Filozofija marke Adyan temelji se na izražajnim, dugotrajnim mirisima koji izazivaju emocije i ostavljaju nezaboravan dojam. Tipični su bogati orijentalni akordi, rad s oudom, ambrom, začinima i slatkim gurmanskim tonovima, često dopunjeni svježim citrusima ili sočnim voćem. Marka se fokusira na intenzitet i trajnost, stoga većina mirisa dolazi u koncentraciji parfemske vode, koja na koži ostaje mnogo sati. Kreativni koncept inspiriran je arapskom kulturom, pustinjom, luksuzom Bliskog istoka i modernim urbanim stilom; bočice i nazivi mirisa često se odnose na svilu, začine ili dragocjene sirovine. Adyan komunicira prvenstveno putem online parfumerija, gdje stječe popularnost među obožavateljima orijentalnih i uniseks kompozicija diljem svijeta.
U asortimanu Adyan dominiraju uniseks parfemske vode u praktičnom volumenu od 100 ml, dopunjene odabranim ženskim mirisima. Među popularnim kolekcijama su, primjerice, Adyan Dalia s mirisima Dalia Rouge i Dalia Noir, kao i izražajne kompozicije kao što su Amber Extreme, Coconut Vanille, voćno-mošusni Musc Mango ili citrusno-začinski Namoos. Marka nudi i poklon setove, poput Purple Haze u elegantnom pakiranju, koji spaja punu bočicu i putnu minijaturu. Adyan privlači kupce koji traže intenzivne, orijentalno usmjerene i često uniseks mirise s dugom postojanošću, žele doživjeti luksuzni niche parfem, ali istovremeno cijene pristupačnu cijenu i širok izbor originalnih kompozicija za svakodnevno nošenje i posebne prilike.