Antonio Puig Agua Brava
kolonjska voda za muškarce
Nedostupnoili

Antonio Puig donosi svježinu u svijet muških mirisa s ikoničnom kolekcijom Agua Brava. Ova kolonjska voda savršena je esencija prirodne snage i elegancije koja vas prenosi u mirnu šumu punu osvježavajućih drvenastih nota. S bogatom poviješću koja seže do 1968. godine, kolekcija Agua Brava simbol je bezvremenske muževnosti i sofisticiranosti.
Miris otvara svježa glava s notama Amalfi limuna, lavande i kadulje, nježno nadopunjenim bergamotom i borovicom. Ova kombinacija stvara osvježavajući uvod koji prirodno prelazi u srce mirisa. Ovdje se miješaju aromatične esencije bora, lovora i timijana, obogaćene nježnim dodirom karanfila i klinčića. Rezultat je miris koji je jednako snažan kao i sama priroda.
Baza mirisa karakterizirana je toplim notama sandalovine, vetivera i senzualnog mošusa, koje se miješaju s kožom, mahovinom i pačulijem. Ova drvenasta baza osigurava dugotrajnu intenzitetu i dubinu koja traje cijeli dan. Agua Brava je savršen izbor za situacije kada želite ostaviti trajan dojam, poput večernjih susreta ili važnih poslovnih sastanaka.
Za maksimalni učinak nanesite kolonjske vode Agua Brava na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat ili iza ušiju. Na taj način osiguravate da se miris oslobađa postupno i prirodno tijekom cijelog dana. Za dužu trajnost mirisa preporučuje se primjena nakon tuširanja na još vlažnu kožu. Ne zaboravite čuvati kolonjsku vodu na hladnom i suhom mjestu kako bi zadržala svoju intenzitetu i svježinu.
Glava bergamot, kadulja, kleka, lavanda, limun Amalfi
Srce borovo drvo, karanfil, klinčić, lovor, timijan
Baza koža, mahovina, mošus, pačuli, sandalovina, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
ANTONIO PUIG S.A
www.puig.com
EAN: 8411061401200
Antonio Puig je španjolska marka koja je nastala 1914. godine u Barceloni. Osnovao ju je Antonio Puig Castelló, vizionar sa strašću za mirise i ljepotu, čiji je cilj bio stvoriti jedinstvene parfeme koji će inspirirati i naglašavati osobnost svake osobe. Zahvaljujući svom inovativnom pristupu i želji da tržištu donese originalne proizvode, Antonio Puig se brzo afirmirao ne samo u Španjolskoj već i na međunarodnoj sceni. Ključan trenutak u povijesti marke bilo je lansiranje legendarnog muškog parfema Agua Brava 1968. godine, koji je postao ikona u svijetu muških mirisa.
Filozofija Antonio Puig temelji se na spoju tradicije i modernog pristupa te naglasku na kvalitetu svakog proizvoda. Marka se ponosi pomnim odabirom sastojaka i poštuje etička načela – u njezinim se parfemima pojavljuju i klasične i inovativne mirisne kompozicije, koje često crpe inspiraciju iz prirode i mediteranskog načina života. Kreativni koncept marke izgrađen je na eleganciji, originalnosti i osobnosti, što se odražava i u detaljno osmišljenom dizajnu bočica i pažljivo planiranim kampanjama. Istaknute kampanje i suradnje s vodećim modnim dizajnerima i slavnim osobama jačaju imidž marke kao simbola stila i samopouzdanja.
Široki portfelj Antonio Puig obuhvaća prije svega parfeme i toaletne vode, među kojima se ističu kultne linije kao što su Agua Brava, Quorum i Brummel. U ponudi su i limitirana izdanja koja privlače kolekcionare i ljubitelje ekskluzivnosti. Proizvodi ove marke idealni su za one koji traže izražajne i prepoznatljive mirise, cijene stilski prikaz i kvalitetnu izradu. Antonio Puig privlači posebno muškarce i žene koji žele naglasiti svoju osobnost i preferiraju originalne parfeme s tradicijom i pričom.