Aramis Aramis
toaletna voda za muškarce
110 ml za 18,99 €
Zaliha, četvrtak 18. 12.
Dostava od 3,90 €
18,99 €

Aramis Aramis predstavlja ikonski dragulj u kategoriji muških mirisa. Ova toaletna voda utjelovljuje klasičnu eleganciju i snagu, karakterističnu za marku Aramis. Od svog predstavljanja postala je simbol muževnosti i sofisticiranosti, zahvaljujući svom prepoznatljivom drvenastom karakteru. Prikladna za muškarce koji žele ostaviti trajan dojam, idealan je izbor za večernje društvene događaje ili važna poslovna okupljanja.
Blage note pelina, timijana i mirte u uvodu stvaraju osjećaj tajanstvenosti i dubine. Ove sastojke obogaćuju svježi bergamot i nježni aldehidi, koji mirisu daju dinamiku i energiju. U srcu se razvija složena mješavina pačulija, korijena perunike i kardamoma, povezana s aromatičnom kaduljom i cvjetnim dodirom jasmina. Osnovne note savršeno zatvaraju cijelu kompoziciju zahvaljujući cedru, hrastovoj mahovini, kokosu i mošusu, stvarajući dugotrajan i dubok dojam.
Aramis Aramis je više od mirisa – to je izraz osobnosti i stila. To je izbor za muškarce koji cijene tradiciju, ali se ne boje dodati moderan dodir svom svakodnevnom životu. S 110 ml pakiranjem, toaletna voda je idealna kako za dugotrajnu upotrebu, tako i za kolekcionare koji cijene njezin bezvremenski dizajn i kvalitetu.
Primjena Aramis Aramis toaletne vode je jednostavna i učinkovita. Za postizanje maksimalnog učinka poprskajte miris na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat ili iza ušiju. Ova mjesta osiguravaju da se miris postupno i ravnomjerno oslobađa tijekom cijelog dana. Za najbolji rezultat nanesite na čistu i suhu kožu. Pazite da miris ne trljate, jer bi to moglo promijeniti njegov izvorni karakter. Čuvajte bočicu na hladnom i suhom mjestu kako bi miris zadržao svoju intenzitetu i kvalitetu.
Glava aldehidi, bergamot, djetelina, gardenija, mira, pelin, timijan
Srce jasmin, kadulja, kardamom, korijeni irisa, pačuli
Baza cedar i grana, jantar, kokos, koža, mošus, sandalovina, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Estée Lauder Inc.
www.elcompanies.com
EAN: 022548006719
Aramis je kultni brend muških mirisa, koji je nastao 1964. godine u SAD-u pod okriljem renomirane tvrtke Estée Lauder. Osnivačica ove tvrtke bila je Estée Lauder, čiji je vizionarski pristup i naglasak na inovacijama postavio temelje za prvi luksuzni muški parfem, koji je postao legenda. Aramis je brzo stekao popularnost zahvaljujući svojoj bezvremenskoj kompoziciji i postao je pionir u muškoj parfumeriji, kao jedan od prvih brendova koji je muškarcima ponudio priliku uživati u izražajnom i sofisticiranom mirisu. Među ključne prekretnice ubrajaju se uspješno lansiranje originalnog mirisa Aramis i proširenje asortimana na druge proizvode za njegu tijela.
Filozofija Aramis temelji se na slavljenju muževnosti, samopouzdanja i elegancije. Brend se oslanja na tradicionalne vrijednosti koje povezuje s modernim pristupom stvaranju parfema i kozmetike. Naglasak na kvaliteti, preciznom odabiru mirisnih sastojaka i poštovanju prema zanatskoj izradi vidljiv je u svakom proizvodu. Aramis je poznat po svom autentičnom i beskompromisnom stilu, koji se odražava u jednostavnom, ali izražajnom dizajnu bočica i u izražajnim i dugotrajnim mirisima. Brend se inspirira klasičnom muškom elegancijom, a njegove ikonične kampanje često ističu bezvremenski šarm i samopouzdanje koje njegovi proizvodi donose.
Asortiman brenda Aramis uključuje prvenstveno muške parfeme, toaletne vode, kolonjske vode i proizvode za njegu tijela, kao što su losioni poslije brijanja, dezodoransi i gelovi za tuširanje. Najveću slavu stekla je originalna kolekcija Aramis (mirisi s karakterističnim notama kože, začina i drva), koja je postala sinonim za klasičnu mušku eleganciju. Brend redovito donosi i limitirana izdanja te nove interpretacije svojih ikoničnih mirisa, čime privlači muškarce svih generacija koji traže kvalitetu, tradiciju i osebujan stil. Idealna je pogotovo za one koji cijene klasiku, izražajne mirisne kompozicije i žele miris koji će naglasiti njihov jedinstveni karakter.