Armani (Giorgio Armani) Acqua di Gio
toaletna voda za žene
Nedostupnoili

Armani donosi svježe i očaravajuće iskustvo s toaletnom vodom Acqua di Gio za žene, koja je prava proslava ljepote i elegancije. Ovaj miris stvoren je za one koji vole nježne, a opet izražajne cvjetne tonove, koji ističu ženstvenost i šarm nositeljice. Armani Acqua di Gio inspirirana je svježim ljetnim danima uz more, kada se cvijeće i voće miješaju s blagim morskim povjetarcem. Svaki udah prenosi vas na romantičnu plažu okupanu suncem i opuštenošću.
Miris započinje svježim tonovima ananasa, limuna i lubenice, koji odmah probude sva osjetila. Blagi nagovještaj vodke i listova banane dodaje kompoziciji neočekivanu dubinu i pikantnost. Srednji tonovi su cvjetna eksplozija, gdje se ylang ylang, ruža i jasmin stapaju s ljiljanom i đurđicom, stvarajući doista harmoničan i bezvremenski miris. Bazu čine topli tonovi ambre, cedra i sandalovine, koji zajedno s benzojinom i mošusom daju mirisu dubinu i senzualnost.
Acqua di Gio od Giorgio Armani idealan je izbor za dnevno nošenje tijekom toplih proljetnih i ljetnih dana. Pružit će vam osjećaj svježine i elegancije, bilo da se odlučite za šetnju plažom, romantičnu večeru ili poslijepodne provedeno u kafiću s prijateljima.
Za postizanje najboljeg rezultata nanesite toaletnu vodu Armani Acqua di Gio na čistu i suhu kožu. Usmjerite se na pulsne točke, poput zapešća, vrata i iza ušiju, gdje se miris najbolje razvija. Za dulje trajanje mirisa možete najprije koristiti neutralni losion za tijelo, koji će pomoći mirisu da se bolje veže na kožu. Izbjegavajte trljanje zapešća kako ne biste razbili nježne mirisne molekule. Uvijek čuvajte bočicu na hladnom i suhom mjestu, dalje od izravne sunčeve svjetlosti.
Glava ananas, božur, limun, lišće banane, lubenica, vodka
Srce Ylang ylang, frezija, hijacint, jasmin, ljiljan, ruža, đurđevak
Baza ambra, benzoin, cedar, mošus, sandalovina
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3360372054559
Brend Armani osnovan je u Italiji 1975. godine, a njegov osnivač, Giorgio Armani, jedan je od najcjenjenijih ličnosti u svijetu modne industrije. Giorgio Armani se zahvaljujući svom vizionarskom duhu brzo istaknuo – njegova vizija bila je jasna: stvoriti bezvremensku eleganciju koja će postati sinonim za moderni luksuz. Prvi uspjesi nisu dugo čekali, a Armani se postupno razvio iz modne kuće u globalni brend koji postavlja trendove ne samo u području odjeće, već i u segmentu beauty proizvoda i parfema. Ključni trenutak bio je lansiranje kultnog sakoa "power suit", koji je postao simbolom 80-ih godina, a kasnije i širenje u svijet mirisa i kozmetike, gdje je brend stekao snažnu poziciju.
Filozofija Armani temelji se na vrijednostima profinjene jednostavnosti, preciznosti i bezvremenosti. U svakom detalju proizvoda ogleda se poštovanje prema tradiciji i inovaciji, pri čemu brend stavlja naglasak na održivost i etičko poslovanje – na primjer, korištenjem reciklabilne ambalaže ili odabirom sastojaka s poštovanjem prema prirodi. Inspiraciju Giorgio Armani često crpi iz talijanske kulture, arhitekture i prirode, što se odražava u njegovim kolekcijama koje povezuju klasičnu eleganciju s modernim stilom. Istaknute kampanje brenda često krase svjetske zvijezde, među kojima su Cate Blanchett, Megan Fox i Ryan Reynolds, a komunikacija na društvenim mrežama naglašava sofisticiranost i pristupačnost ovog brenda.
Asortiman Armani obuhvaća široku paletu proizvoda – od kultnih parfema, kao što su kolekcija Acqua di Gio, Sí ili Emporio Armani, preko dekorativne kozmetike, do luksuzne njege za kožu i modnih dodataka. Istaknuti proizvodi su, na primjer, parfem Sí u različitim veličinama, legendarni muški miris Acqua di Gio ili ruževi iz kolekcije Lip Maestro. Brend redovito lansira i limitirane edicije te surađuje sa svjetski poznatim dizajnerima i influencerima, što donosi jedinstvene komade u asortiman. Armani je idealan izbor za svakoga tko traži spoj nenametljive elegancije, kvalitetne izrade i modernog stila – bilo da se radi o ljubiteljima bezvremenske mode ili kupcima koji žele istaknuti svoju osobnost izvanrednim mirisom ili kozmetikom.