Axe Dark Temptation Deodorant Bodyspray
dezodorans u spreju
Nedostupnoili

Axe Dark Temptation deodorant Deodorant Bodyspray 150 ml je neodoljiv suputnik za svakog muškarca koji želi samopouzdanje i svježinu tijekom cijelog dana. Ovaj deodorant iz kolekcije Axe dizajniran je tako da pruža dugotrajnu zaštitu protiv znojenja i neugodnih mirisa. Njegov jedinstveni miris kombinira senzualne note čokolade i začina, što ga čini idealnim izborom za večernje izlaske ili romantične susrete.
Marka Axe poznata je po svojoj sposobnosti stvaranja proizvoda koji ne samo da štite, već i inspiriraju. Axe Dark Temptation dokaz je toga, donosi muškarcima osjećaj svježine i privlačnosti. Ovaj deodorant namijenjen je normalnoj vrsti kože, što osigurava da je pogodan za svakodnevnu upotrebu bez straha od iritacije. Njegovo praktično pakiranje od 150 ml idealno je za upotrebu kod kuće i na putovanjima.
Ovaj deodorant idealan je za muškarce s normalnom kožom koji traže pouzdanu zaštitu i ugodan miris.
Prije upotrebe dobro protresite. Nanesite na čistu i suhu kožu pazuha s udaljenosti od približno 15 cm. Axe Dark Temptation idealan je za svakodnevnu upotrebu, bilo da idete na posao ili na večernji događaj.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za kožu i tijelo |
| Za koga | za muškarce |
| Brend | Axe |
| Kolekcija | Dark Temptation |
| Vrsta proizvoda | Dezodoransi i antiperspiranti |
| Veličina | 150 ml |
| Typ pokožky | Normalni |
| Kategória | Njega tijela |
| účinok | Upokojenie |
Zapaljivo.
Unilever PLC
www.axe.com
EAN: 8720181114496
Marka Axe nastala je 1983. godine u Francuskoj kao muška kozmetička linija tvrtke Unilever i brzo je postala simbol mladenačkog samopouzdanja i smjelih mirisa. Od početka se fokusirala na dezodoranse i sprejeve za tijelo za muškarce, nudeći izražene, ali pristupačne mirise inspirirane klasičnim muškim kolonijskim vodama. Postupno se Axe proširio u desetke zemalja diljem svijeta, a u nekim regijama je poznat pod imenom Lynx, uvijek s istim ciljem – pružiti muškarcima osjećaj privlačnosti i razigranog samopouzdanja. Izrazite reklamne kampanje i stalno predstavljanje novih mirisa pomogle su marki da se istakne kao jedan od najpoznatijih igrača u području muške njege tijela.
Filozofija Axe temelji se na ideji da privlačnost i samopouzdanje nisu rezervirani samo za odabrane, već ih može iskusiti svaki muškarac koji pronađe svoj stil. Marka radi s modernim mirisima koji kombiniraju svježe voćne note, začine, drvenaste i gurmanske akorde, spajajući ih s proizvodima za svakodnevnu upotrebu – od dezodoransa do gelova za tuširanje. U kampanjama Axe dugo naglašava individualnost, autentičnost i razigranost, a posljednjih godina stavlja veći naglasak na poštovanje i raznolikost. Komunikacija na društvenim mrežama je dinamična, puna humora i trendova koji posebno privlače mlađu generaciju, za koju je miris dio osobnog izraza.
U asortimanu Axe dominiraju prvenstveno dezodoransi i sprejevi za tijelo, antiperspiranti, gelovi za tuširanje, losioni nakon brijanja i odabrane toaletne vode. Među najpopularnijim kolekcijama su primjerice Axe Africa, koja spaja voćne i začinske note, elegantno minimalistička linija Axe Black s akordima smrznute kruške i cedrovine, zavodljivo čokoladna Axe Dark Temptation ili energična Axe Excite. U ponudi se nalaze i poklon setovi koji kombiniraju dezodoranse, gelove za tuširanje i druge proizvode u praktičnim veličinama, idealni za svaki dan i putovanja. Marka je idealan izbor za muškarce koji traže izražajan, ali lako nosiv miris, žele imati usklađenu njegu tijela unutar jedne marke i preferiraju moderne, razigrane i pristupačne proizvode koji ističu njihovu osobnost.