• Azzaro Wanted

Azzaro Wanted toaletna voda za muškarce 150 ml

Nedostupnoili

  • Sva roba na stanju sklad
  • Najbolja ponuda na tržištu zaruka
  • Originalna markirana roba original
  • Jamstvo povrata ili zamjene robe u roku od 30 dana stit

POPULARNE ALTERNATIVE

Popis

Popis proizvoda toaletna voda za muškarce 150 ml

Azzaro Wanted toaletna voda za muškarce 150 ml

Azzaro predstavlja svoju ikoničnu liniju Wanted, koja utjelovljuje mušku eleganciju i neodoljiv šarm. Ova toaletna voda dizajnirana je za muškarce koji se ne boje istaknuti i zračiti prirodnim karizmatičnim aurama. Wanted je savršen pratilac za večernje društvene događaje, gdje ostavlja nezaboravan dojam.

Miris se otvara svježim tonovima mente, lavande, đumbira i limuna, koji stvaraju energičan i poticajan uvod. Ovaj pjenušavi početak slijedi bogato srce od jabuke, muškatnog oraščića, kleke i kardamoma, koje dodaju mirisu dubinu i sofisticiranost. Baza se sastoji od vetivera, ambrinog drveta i tonka graha, koji donose senzualnost i dugotrajan dojam.

Azzaro Wanted je idealan za muškarce koji traže nešto posebno i žele se izdvojiti. To je miris koji će vam dati samopouzdanje i naglasiti vašu osobnost. S volumenom od 150 ml, ovaj flakon nije samo elegantan, već i praktičan za dugotrajnu upotrebu.

Upotreba

Za postizanje najboljeg učinka nanesite Azzaro Wanted na pulsne točke, poput zapešća, vrata i iza ušiju. Ova područja su najtoplija i omogućavaju mirisu da se u potpunosti razvije i dugo traje. Kako bi miris ostao svjež cijeli dan, možete ga ponovno nanijeti u bilo kojem trenutku. Čuvajte flakon na hladnom i suhom mjestu, daleko od izravne sunčeve svjetlosti, kako bi miris zadržao svoju intenzitet i kvalitetu.

  • Glava lavanda, limun, metvica, đumbir

  • Srce geranija, jabuka, kardamom, kleka

  • Baza Tonka grah, drvo od ambre, vetiver

Sigurnosno upozorenje:

Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.

Proizvođač/Uvoznik:

L'Oréal S.A.
www.loreal.com

EAN: 3351500007783

O brendu

O brendu Azzaro

Azzaro je ikonski brend iz Francuske, osnovan 1967. godine zahvaljujući vizionaru Lorenzu Azzaru, koji je rođen u Tunisu i svoju strast za životom, luksuzom i mediteranskim šarmom prenio u svijet mode i mirisa. Od samih početaka, Azzaro se brzo etablirao kao simbol elegancije i jedinstvenog stila, osobito zahvaljujući originalnim večernjim haljinama i odvažnim krojevima koje su nosile filmske zvijezde. Pravi proboj dogodio se 70-ih godina, kada je brend predstavio prvu mušku i žensku kolekciju parfema, koji su odmah stekli međunarodno priznanje i postavili temelje za uspjeh brenda u svijetu proizvoda za ljepotu.

Filozofija Azzaro temelji se na slavljenju radosti života, senzualnosti i prirodne elegancije. Brend cijeni vrijednosti slobode i originalnosti, što se ogleda u svakom detalju njegovih kolekcija – od sofisticiranih mirisa do promišljenog dizajna bočica. U proizvodnji parfema, Azzaro pridaje važnost korištenju kvalitetnih sastojaka i inovativnih kompozicija, koje nastaju u bliskoj suradnji s vodećim parfumerima. Brend je poznat po svom poštovanju tradicije, ali se također ne boji eksperimentirati s novim trendovima. Istaknute kampanje, u kojima su sudjelovale osobe poput Iana Somerhaldera ili Nikolaia Danielsena, naglašavaju njegov dinamičan i moderan stil.

Asortiman Azzaro uključuje ponajviše parfeme, koji su stalnice na tržištu i uživaju popularnost diljem svijeta. Najpoznatija kolekcija uključuje ikonični muški miris Azzaro Pour Homme i senzualnu liniju Azzaro Wanted, koja nudi toaletne vode u različitim volumenima, kao i limitirana izdanja. Ženski parfemi poput Azzaro Wanted Girl očaravaju jedinstvenim kombinacijama cvjetnih i orijentalnih tonova. Brend redovito predstavlja nova limitirana izdanja i surađuje s vodećim imenima modnog i beauty svijeta, čime stalno održava svoj inovativni karakter. Azzaro je idealan izbor za samopouzdane osobe koje traže jedinstvene mirise koji odražavaju energiju, karizmu i neponovljiv stil.

Umetnite pregled proizvoda Azzaro Wanted toaletna voda za muškarce 150 ml

:

Pitajte nas

pitajte stručnjake

Pitati pitanje

Zadnji put ste pogledali