Bijan Bijan Classic Men
toaletna voda za muškarce

Bijan Bijan Classic Men iznimna je toaletna voda koja utjelovljuje eleganciju i muževnost. Ovaj parfem iz radionice brenda Bijan dio je prestižne linije Bijan Classic Men. Nudi jedinstven doživljaj za osjetila zahvaljujući svojoj drvenastoj mirisnoj kompoziciji koja harmonično spaja svježinu i dubinu. Idealan je izbor za muškarce koji žele ostaviti nezaboravan dojam na formalnim večernjim susretima ili romantičnim večerama.
Sastav ovog mirisa doista je bogat i raznolik. U gornjim notama miješaju se svježi citrusi poput limuna i mandarine s pikantnim tonovima muškatnog oraščića i kadulje. Srednje note šire se u slatke i začinjene akorde zahvaljujući medu, cimetu i sandalovini, koji su nježno dopunjeni cvjetnim tonovima jasmina i ruže. Bazne note sastoje se od dubokih i toplih elemenata kože, pačulija i vanilije, što parfemu daje svoju nezamjenjivu notu.
Ovaj parfem simbolizira savršenu ravnotežu između tradicije i modernosti, što ga čini idealnim poklonom za muškarce koji cijene kvalitetu i originalnost. Bijan s ovim mirisom donosi remek-djelo koje naglašava osobnost svakog muškarca, a njegova bezvremenost jamči da će uvijek biti aktualan.
Za postizanje optimalnog učinka nanesite Bijan Bijan Classic Men toaletnu vodu na pulsna mjesta, kao što su zapešća, vrat i iza ušnih resica. Ova područja prirodno isijavaju toplinu, što pomaže mirisu da se razvije i zadrži tijekom cijelog dana. Primjenu možete ponoviti prema potrebi tijekom dana kako bi miris ostao svjež i intenzivan. Izbjegavajte trljanje zapešća nakon nanošenja kako ne biste uništili nježne gornje note mirisa.
Glava bergamot, kadulja, lavanda, limun, mahovina, mandarina, mošus, muškatni oraščić, voćni nijansi
Srce Ylang ylang, ambra, cimet, drvo jele, estragon, iris, jasmin, karanfil, med, ruža, sandalovina
Baza Tonka grah, benzoin, cedar, klinčić, koža, mošus, pačuli, ružmarin, vanilija, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
EAN: 0603531640013
Bijan je ikonski američki brend koji je osnovan 1976. godine u Los Angelesu od strane iranskog modnog dizajnera Bijana Pakzada. Njegova vizija transformacije luksuzne mode i parfema u jedinstveno iskustvo postala je temelj prepoznatljivog stila brenda. Od samog početka, Bijan je stekao reputaciju brenda namijenjenog eliti – među njegovim klijentima bili su predsjednici, svjetske zvijezde i značajne osobe iz poslovnog svijeta. Butik na slavnom Rodeo Driveu u Beverly Hillsu brzo je postao sinonim za ekskluzivnost i osobni pristup svakom detalju.
Filozofija Bijan temelji se na slavljenju individualnosti, preciznosti i najboljeg iz tradicionalnog zanata. Brend podržava vrijednosti osobnog luksuza, autentičnosti i izuzetnosti, što se odražava u svakom njegovom proizvodu. U svom stvaralaštvu, Bijan često crpi inspiraciju iz umjetnosti, arhitekture i kulture, dok istovremeno naglašava etički pristup – koristi najkvalitetnije sastojke, pažljivo bira materijale i proizvodi nisu testirani na životinjama. Izrazite i samouvjerene kampanje brenda privlače kupce koji traže originalnost i izuzetnost, što potvrđuju i slavna imena poput Baracka Obame ili Toma Cruisea, koji su bili među obožavateljima brenda.
Asortiman Bijan uključuje prvenstveno luksuzne parfeme, toaletne vode i mušku modu, pri čemu je najpoznatija legendarna kolekcija parfema Bijan for Men ili Bijan for Women u karakterističnom okruglom flakonu. Ističu se i limitirane edicije i ekskluzivne suradnje koje naglašavaju izuzetan status brenda na svjetskom tržištu. Proizvodi Bijan idealan su izbor za one koji traže pravi luksuz, originalnost i osobni stil – bilo da se radi o mirisima za posebne prilike ili precizno izrađenim modnim dodacima, uvijek je to iskustvo koje naglašava jedinstvenost svog nositelja.