Bourjois Kobako
toaletna voda za žene
50 ml za 9,69 €

Bourjois Kobako je kultna cvjetna toaletna voda koja očarava svojom sofisticiranošću i elegancijom. Ovaj miris, pažljivo kreiran od strane renomiranog brenda Bourjois, slavi žensku ljepotu i senzualnost. Kolekcija Kobako donosi neodoljiv doživljaj koji vas prenosi u svijet prepun cvjetnih vrtova i nježnih dodira prirode. Posebno je prikladna za večernje događaje kada želite zablistati i ostaviti nezaboravan dojam.
Na početku ovog mirisa dočekuju vas svježe note aldehida, citrusa i cimeta, koje stvaraju očaravajući i osvježavajući prvi dojam. Srce mirisa je puno cvjetne raskoši gdje se miješaju magnolija, gardenija, iris, jasmin, ljiljan i ruža. Ova bogata mješavina stvara harmoniju koja je i senzualna i delikatna. Na kraju vas osnovne note cibeta, mošusa i ambergrisa obavijaju blagim i trajnim aromama, koje mirisu daju dubinu i intenzitet.
Bourjois Kobako nije samo miris, već pravi doživljaj. Idealna je za žene koje žude za originalnošću i žele naglasiti svoju osobnost. Zahvaljujući svom sastavu, ovaj miris je savršen za posebne prilike kada želite istaknuti svoju eleganciju i šarm.
Za postizanje najboljeg učinka, nanesite Bourjois Kobako toaletnu vodu na pulsne točke tijela, kao što su zapešća, vrat i dekolte. Ova područja proizvode toplinu koja pomaže razviti i održati miris tijekom cijelog dana. Nanesite miris s nekoliko centimetara udaljenosti kako bi se nježno raspršio i izbjegao izravan kontakt s kožom. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste uništili nježne gornje note mirisa. Čuvajte miris na hladnom i suhom mjestu, dalje od izravne sunčeve svjetlosti, kako biste očuvali njegovu kvalitetu i intenzitet.
Bourjois je ikonična marka dekorativne kozmetike iz Francuske, koju je 1863. godine osnovao vizionarski glumac i kozmetički inovator Joseph-Albert Ponsin. Izvorno je nastala u pariškom kazališnom svijetu, gdje je Ponsin stvarao posebnu šminku za glumce kako bi se istaknuli na pozornici. Njegova kreativnost i osjećaj za estetiku postavili su temelje marke koja se ubrzo proširila i izvan kazališnih krugova. Tijekom godina, Bourjois je postala pionir u području kozmetičkih inovacija, primjerice uvođenjem legendarne okrugle kutijice rumenila, a kasnije i proširivanjem svoje ponude na široku paletu dekorativne kozmetike koja je danas popularna širom svijeta.
Filozofija marke Bourjois temelji se na francuskom šarmu, kreativnosti i radosti šminkanja. Marka promovira vrijednosti poput zaigranosti, prirodne ljepote i dostupnog luksuza, koji su uvijek povezani s jedinstvenim pariškim stilom. U svojim proizvodima ističe inovativne formule, ugodne teksture i jednostavnost upotrebe, što omogućuje svakoj ženi da izrazi svoju osobnost. Bourjois se inspirira energijom i životom u Parizu, što se odražava u šarenim kolekcijama i originalnom dizajnu pakiranja. Zagovara odgovoran pristup proizvodnji, proizvodi nisu testirani na životinjama i marka dugoročno podržava vrijednosti etičkog poslovanja. Njene kampanje i komunikacija na društvenim mrežama donose inspiraciju, radost i hrabrost za eksperimentiranje s bojama.
U asortimanu Bourjois nalazimo široku paletu proizvoda u području šminkanja, posebno make-up, maskare, sjenila za oči, ruževe, rumenila i lakove za nokte. Među najpoznatijim proizvodima je ikonično okruglo rumenilo „Little Round Pot Blush“ i popularna kolekcija ruževa „Rouge Edition Velvet“, koje su stekle popularnost zbog intenzivnih boja i dugotrajnog efekta. Marka redovito donosi limitirane edicije i trendi kolekcije inspirirane pariškom modom. Bourjois je idealan izbor za sve koji traže originalan izgled, kvalitetne proizvode i francuski šarm u svakodnevnom šminkanju.