Bumble And Bumble BB Don't Blow It Thick (H)air Styler
zaglađujuća krema za grubu i neukrotivu kosu
Nedostupnoili

Bumble And Bumble BB Don't Blow It Thick (H)air Styler je revolucionarna zaglađujuća krema posebno dizajnirana za žene s grubom i neposlušnom kosom. Ova inovativna formula iz kolekcije BB donosi savršenu kontrolu i zaglađivanje kose bez upotrebe sušila. Marka Bumble And Bumble poznata je po svojoj kvaliteti i učinkovitosti, a ovaj proizvod nije iznimka. Idealna je opcija za dane kada želite pustiti kosu da se prirodno osuši, a pritom postići profesionalan izgled.
Ova zaglađujuća krema savršena je za one koji traže način kako ukrotiti svoju kosu i dati joj gladak i uredan izgled. Bumble And Bumble BB Don't Blow It Thick (H)air Styler dizajniran je tako da pruža maksimalnu kontrolu i istovremeno štiti kosu od kovrčanja. Zahvaljujući laganoj teksturi, ne opterećuje kosu i ostavlja je prirodno mekom i sjajnom. Ovaj proizvod je izvrstan izbor za svakodnevnu upotrebu, bilo da idete na posao, sastanak ili večernji događaj.
Ova krema je idealna za žene s grubom i neposlušnom kosom koje žele postići gladak i uredan izgled bez upotrebe topline.
Nanesite malu količinu kreme ravnomjerno na vlažnu kosu. Pustite kosu da se prirodno osuši. Za najbolje rezultate koristite u kombinaciji s ostalim proizvodima iz linije BB.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za kosu |
| Za koga | za žene |
| Kategorije | Paste, kreme i gline za oblikovanje kose |
| Brend | Bumble And Bumble |
| Kolekcija | BB |
| Veličina | 150 ml |
| Typ vlasov | Gruba kosa, Neposlušna kosa |
Izbjegavajte kontakt s očima., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Bumble and bumble. Products LLC
www.bumbleandbumble.com
EAN: 685428022416
Marka Bumble and Bumble potječe iz Sjedinjenih Američkih Država i osnovana je 1977. godine u srcu njujorške modne četvrti. Njezin osnivač bio je frizer Michael Gordon, čija je vizija slobode, kreativnosti i individualnosti značajno utjecala na smjer marke. Iz prvotnog salona na Manhattanu, Bumble and Bumble se brzo proširio u ikonično ime svjetske njege kose zahvaljujući inovativnim tehnikama i naglasku na jedinstven stil. Ključni trenutak bio je predstavljanje prve vlastite linije proizvoda 90-ih godina, koja je donijela revoluciju u svjetske frizerske salone i modne pozornice.
Filozofija Bumble and Bumble temelji se na originalnosti, slobodi izražavanja i stalnom traženju novih trendova. Marka naglašava etiku i održivost – proizvodi nisu testirani na životinjama i mnogi od njih sadrže pažljivo odabrane sastojke s obzirom na okoliš. Kreativni koncept marke inspiriran je pulsirajućom energijom New Yorka, modnim revijama i svakodnevnim životom u ulicama velegrada. Izrazite kampanje i snažna prisutnost na društvenim mrežama ističu njezinu bliskost s mladom, hrabrom generacijom, a marku su zavoljele i slavne osobe iz modnog svijeta, uključujući top model Gigi Hadid.
Širok asortiman Bumble and Bumble obuhvaća njegu kose, proizvode za stiliziranje, šampone, regeneratore i posebne tretmane za podršku volumenu i zdravlju kose. Među kultnim proizvodima su, na primjer, kolekcija Surf, koja stvara efekt plažnih valova, ili linija Thickening za vidljiv volumen i gustoću. Popularan je i legendarni suhi šampon Prêt-à-Powder. Marka redovito uvodi ograničena izdanja i surađuje s vodećim stilistima i influencerima, što donosi stalne nove inspiracije. Bumble and Bumble idealan je izbor za one koji traže vrhunsku njegu, osobni stil i ne boje se eksperimentirati – bilo da se radi o kreativnim frizurama ili prirodnom, zdravom izgledu kose.