Chanel Coco Mademoiselle
parfemska voda za žene
Nedostupnoili

Chanel Coco Mademoiselle je ikoničan miris koji utjelovljuje modernu eleganciju i ženstvenost. Ovaj ciparski parfem stvoren je za neovisnu i odvažnu ženu koja se ne boji izraziti svoju individualnost. Coco Mademoiselle predstavlja harmoniju između svježih citrusnih nota i senzualne cvjetne dubine, što ga čini idealnim izborom za večernje događaje ili romantične susrete.
Sastav ovog mirisa je izniman zahvaljujući svojoj rafiniranoj kombinaciji sastojaka. Gornje note otvaraju energičan koktel cvijeta naranče, bergamota, naranče i mandarine, koje pripremaju put za cvjetno srce. U srcu se miješaju jasmin, ylang ylang, turska ruža i mimoza, koji daju mirisu nježnost i dubinu. Baza je obogaćena bijelim mošusom, vanilijom, vetiverom, bobicama drena, pačulijem i opoponaksom, koji osiguravaju dugotrajan i nezaboravan dojam.
Chanel kao brend sinonim je za bezvremensku eleganciju i luksuz. Coco Mademoiselle je dio ovog nasljeđa, nudeći ženama miris koji nije samo prekrasan već i inspirativan. To je parfem koji će postati vaša druga koža i istaknuti vašu osobnost pri svakoj važnoj prilici.
Za postizanje optimalnog učinka nanesite Chanel Coco Mademoiselle na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušne školjke. Ova mjesta osiguravaju da se miris postupno razvija i traje dugo. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako biste sačuvali nježne note mirisa. Za maksimalnu trajnost preporučujemo nanošenje parfema odmah nakon tuširanja na blago vlažnu kožu, što će pomoći mirisu da bolje prianja i razvije svoju punu ljepotu.
Glava bergamot, cvijet naranče, mandarina, naranča
Srce Ylang ylang, jasmin, mimoza, turska ruža
Baza bijeli mošus, opoponax, pačuli, vanilija, vetiver, zmaj bobica
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Chanel, Inc.
www.chanel.com
EAN: 3145891163902
Brend Chanel dolazi iz Francuske, a njegova povijest seže sve do 1910. godine kada ju je osnovala legendarna dizajnerica Gabrielle "Coco" Chanel. Njezin revolucionarni pogled na modu i želja za slobodom utjecali su ne samo na tadašnje društvene trendove, već i na sam izgled modernog luksuza. Chanel je započela kao mala pariška trgovina šeširima, ali ubrzo je proširila ponudu odjećom koja je rušila konvencije – na primjer, ikonična mala crna haljina ili udoban tvid kostim. Godine 1921. predstavila je svoj prvi parfem, danas svjetski poznat Chanel No. 5, čime je postavila temelje jedne od najpriznatijih modnih i kozmetičkih marki na svijetu.
Filozofija Chanel temelji se na jednostavnoj eleganciji, bezvremenosti i hrabrosti biti drugačiji. Brend se zalaže za vrijednosti poput originalnosti, neovisnosti i autentičnosti, što se odražava u svakom detalju njezinih kolekcija. Chanel stavlja naglasak na preciznu izradu, kvalitetne materijale i dugoročnu održivost, uključujući poštivanje tradicionalnih zanatskih tehnika i inovacije na području zaštite okoliša. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, arhitekture i pariškog životnog stila, što je vidljivo u svakoj novoj kolekciji. Izrazite kampanje i ikonične ambasadorice, poput Marilyn Monroe, Keire Knightley ili Lily-Rose Depp, naglašavaju snažan i samopouzdan stil komunikacije brenda.
U asortimanu Chanel ne nedostaju luksuzni parfemi, dekorativna kozmetika, njega za kožu, proizvodi za kosu i odabrani modni dodaci. Perjanica je slavni parfem Chanel No. 5, zatim kolekcija Les Exclusifs de Chanel ili ikonični ruž Rouge Coco. Brend redovito dolazi s ograničenim izdanjima i surađuje s vodećim dizajnerima i umjetnicima, što donosi svjež pogled na klasičnu eleganciju. Chanel je idealan izbor za svakoga tko traži bezvremensku ljepotu, vrhunsku kvalitetu i stil koji može inspirirati i nakon desetljeća.