Chanel Gabrielle 150 g
krema za tijelo za žene
150 g za 81,52 €

Otkrijte luksuzno iskustvo s Chanel kremom za tijelo iz kolekcije Gabrielle. Ova krema je oličenje elegancije i profinjenosti koju očekujete od brenda Chanel. S cvjetnim mirisom koji je nježan, ali istovremeno izražajan, ova krema za tijelo je savršen suputnik za one koji traže nešto posebno. Njena bogata tekstura lako se upija u kožu, ostavljajući je hidratiziranom i mekom na dodir.
Cvjetna kompozicija mirisa započinje svježim naglaskom mandarine, grejpa i crnog ribiza, koji zajedno stvaraju energičan uvod. U srcu mirisa razvija se elegantna kombinacija tuberoze, ylang ylanga, jasmina i cvijeta naranče. Ove cvjetne note kremi daju sofisticiranu i ženstvenu esenciju. Baza je sastavljena od toplog sandalovina i senzualnog mošusa, koji mirisu daju dubinu i postojanost.
Ova krema za tijelo savršena je za večernje prilike kada želite naglasiti svoju ženstvenost i eleganciju. Idealna je za posebne događaje gdje želite zablistati i osjećati se samopouzdano. Zbog svog luksuznog karaktera također je izvrstan poklon koji će oduševiti svaku ženu koja cijeni kvalitetu i stil brenda Chanel.
Za najbolje rezultate, nanesite Chanel Gabrielle kremu za tijelo na čistu i suhu kožu odmah nakon tuširanja ili kupanja. Nježno umasirajte u kožu kružnim pokretima dok se krema potpuno ne upije. Obratite pažnju na područja koja trebaju dodatnu hidrataciju, poput laktova i koljena. Krema je pogodna za svakodnevnu upotrebu i ostavit će vašu kožu svilenkasto mekom i savršeno mirisnom. Za intenzivnije iskustvo kombinirajte s mirisom iz iste linije.
Glava crni ribiz, grejp, mandarina
Srce Ylang ylang, cvijet naranče, jasmin, tuberoza
Baza mošus, sandalovina
Izbjegavajte kontakt s očima., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom., Pročitajte upute i slijedite ih.
Chanel, Inc.
www.chanel.com
EAN: 3145891208306
Brend Chanel dolazi iz Francuske, a njegova povijest seže sve do 1910. godine kada ju je osnovala legendarna dizajnerica Gabrielle "Coco" Chanel. Njezin revolucionarni pogled na modu i želja za slobodom utjecali su ne samo na tadašnje društvene trendove, već i na sam izgled modernog luksuza. Chanel je započela kao mala pariška trgovina šeširima, ali ubrzo je proširila ponudu odjećom koja je rušila konvencije – na primjer, ikonična mala crna haljina ili udoban tvid kostim. Godine 1921. predstavila je svoj prvi parfem, danas svjetski poznat Chanel No. 5, čime je postavila temelje jedne od najpriznatijih modnih i kozmetičkih marki na svijetu.
Filozofija Chanel temelji se na jednostavnoj eleganciji, bezvremenosti i hrabrosti biti drugačiji. Brend se zalaže za vrijednosti poput originalnosti, neovisnosti i autentičnosti, što se odražava u svakom detalju njezinih kolekcija. Chanel stavlja naglasak na preciznu izradu, kvalitetne materijale i dugoročnu održivost, uključujući poštivanje tradicionalnih zanatskih tehnika i inovacije na području zaštite okoliša. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, arhitekture i pariškog životnog stila, što je vidljivo u svakoj novoj kolekciji. Izrazite kampanje i ikonične ambasadorice, poput Marilyn Monroe, Keire Knightley ili Lily-Rose Depp, naglašavaju snažan i samopouzdan stil komunikacije brenda.
U asortimanu Chanel ne nedostaju luksuzni parfemi, dekorativna kozmetika, njega za kožu, proizvodi za kosu i odabrani modni dodaci. Perjanica je slavni parfem Chanel No. 5, zatim kolekcija Les Exclusifs de Chanel ili ikonični ruž Rouge Coco. Brend redovito dolazi s ograničenim izdanjima i surađuje s vodećim dizajnerima i umjetnicima, što donosi svjež pogled na klasičnu eleganciju. Chanel je idealan izbor za svakoga tko traži bezvremensku ljepotu, vrhunsku kvalitetu i stil koji može inspirirati i nakon desetljeća.