Chopard Amber Malaki
parfemska voda unisex
80 ml za 45,65 €

Chopard predstavlja miris koji utjelovljuje luksuz i eleganciju – Amber Malaki. Ova unisex parfemska voda od 80 ml izvanredan je primjer majstorskog umijeća parfemskih stručnjaka brenda Chopard. Sastav je osmišljen kako bi evocirao senzualnost i tajanstvenost orijentalnih krajeva. Amber Malaki je miris koji savršeno pristaje večernjim društvenim događajima, ostavljajući nezaboravan dojam.
Miris Amber Malaki slavi bogate i duboke note. U gornjim notama otvara se s nježnim drvenastim tonovima papirusa, pripremajući put za opojno srce koje čini cvijet naranče. Ovo cvjetno srce dodaje mirisu nježnost i senzualnost. Baza mirisa je veličanstvena kombinacija labdanuma, ambre, vanilije i tamjana, koji zajedno stvaraju topao, bogat i dugotrajan dojam. Ova harmonija sastojaka čini Amber Malaki pravim draguljem među orijentalnim parfemima.
S kolekcijom Amber Malaki, Chopard je zaronio u svijet luksuznih mirisa i donio na tržište nešto uistinu jedinstveno. Ovaj miris je idealan za one koji žele izraziti svoju jedinstvenost i osjećaj za stil. To je parfem koji vas obavija aurom elegancije i sofisticiranosti, bilo da se nalazite na svečanom događaju ili u privatnosti s voljenima.
Za optimalan učinak nanesite Chopard Amber Malaki na pulsne točke kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Na taj način miris će se razvijati i dugo trajati. Prije nanošenja preporučljivo je hidratizirati kožu, što pomaže da miris duže ostane svjež. Izbjegavajte trljanje zapešća nakon nanošenja kako ne biste narušili mirisni profil. Zapamtite, manje je ponekad više – dovoljno je nekoliko prskanja za postizanje savršenog efekta koji će vas pratiti cijeli dan ili noć.
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.