Chopard Caśmir 150 ml
gel za tuširanje za žene

Chopard donosi svoj ikonični dodir luksuza i elegancije kroz Caśmir, gel za tuširanje za žene, koji vas obavija bogatim orijentalnim mirisom. Ova linija inspirirana je egzotičnim krajolicima i mirisima koji bude osjećaj avanture i sofisticiranosti. Caśmir je neodoljiva kombinacija voćnih i cvjetnih tonova, koji se stapaju s dubokim drvenastim akcentima, stvarajući jedinstveno iskustvo tijekom svakodnevne njege tijela. Ovaj gel za tuširanje idealan je izbor za večernju relaksaciju nakon napornog dana ili kao dio pripreme za posebne prilike.
Uđite u svijet Caśmir i prepustite se njegovom bogatom mirisu, koji započinje svježim tonovima breskve, manga, naranče, bergamota i kokosa. Ova voćna simfonija dopunjena je cvjetnim srcem, gdje se prepliću mirisi đurđice, muškatnog oraščića i jasmina. Osnovni ton donosi toplu vaniliju, sandalovinu, mošus, pačuli i ambru, koji daju mirisu dubinu i senzualnost. Chopard Caśmir gel za tuširanje je utjelovljenje luksuza, koji obogaćuje svakodnevni ritual njege tijela.
Ovaj gel za tuširanje ne samo da čisti, već i hrani i ostavlja kožu mekom i mirisnom na dugo vrijeme. Miris Caśmir vas obavija senzualnim velom, koji naglašava vašu ženstvenost i jedinstvenost. Uživajte u trenucima kada vas miris prenese u daleke krajeve pune egzotičnih blaga, i prepustite se ovom jedinstvenom sastavu, koji je prikladan za posebne večeri ili svečane događaje.
Za postizanje najboljeg rezultata nanesite Chopard Caśmir gel za tuširanje na vlažnu kožu tijekom tuširanja ili kupanja. Nježno masirajte kako biste stvorili bogatu pjenu koja učinkovito čisti i istovremeno hidratizira kožu. Zatim temeljito isperite vodom. Za povećanje intenziteta mirisa i produženje njegovog učinka preporučujemo da nakon toga koristite losion za tijelo ili parfem iz iste linije Caśmir. Ovaj ritual će vam osigurati osjećaj luksuza i svježine tijekom cijelog dana.
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.