Chopard Happy Felicia Roses
parfemska voda za žene
100 ml za 57,34 €
Zaliha, petak 2. 1.
Dostava od 3,90 €
57,34 €

Chopard je marka koja se desetljećima fokusira na stvaranje luksuznih i sofisticiranih mirisa. Kolekcija Happy Felicia Roses slavi ženstvenost i radost, naglašavajući nježne cvjetne note koje su idealne za romantične večeri ili elegantna slavlja. Ovaj parfem predstavlja harmoničnu kombinaciju svježine i elegancije koja će osvojiti vaš um i ostaviti trajan dojam.
Miris Happy Felicia Roses otvara se iskričavim notama ružičastog papra, maline i ružičastog grejpa, što parfemu daje svjež i energičan početak. U srcu mirisa razvijaju se bogate note ruže i damask ruže, dopunjene geranijom i ylang ylangom, koje zajedno stvaraju intenzivno cvjetno iskustvo. Prisustvo listova crnog ribiza dodaje mirisu nježnu voćnu dubinu, koja je u osnovi podržana toplim tonovima tonka graha i cedra.
Ova parfemska voda dolazi u elegantnoj bočici od 100 ml, koja je simbol jednostavnosti i luksuza. Chopard s ovim mirisom donosi ne samo proizvod za svakodnevno nošenje, već i izvanredan izbor za večernje događaje ili posebne prigode gdje želite ostaviti nezaboravan dojam.
Nanesite Chopard Happy Felicia Roses parfemsku vodu na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i dekolte, gdje će se miris najbolje razviti. Za dugotrajan učinak preporučujemo nanošenje parfema na čistu i suhu kožu. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako biste očuvali miris. Za nježno osvježenje tijekom dana, dovoljno je lagano poprskati kosu ili odjeću, što će vam pružiti trenutni dodir elegancije i svježine.
Glava malina, ružičasti grejp, ružičasti papar
Srce Ylang ylang, damaščanska ruža, lišće crnog ribiza, pelargonija, ruža
Baza Tonka grah, cedar
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Give Back Beauty International SA
www.chopard.com
EAN: 7640177362049
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.