Chopard Imperiale Vanille Malika
parfemska voda za žene
100 ml za 51,50 €

Chopard donosi luksuzno iskustvo s parfemskom vodom Imperiale Vanille Malika, koja slavi eleganciju i jedinstvenost. Ovaj miris je remek-djelo koje kombinira bogate i senzualne tonove za nezaboravan doživljaj. Inspiriran je kraljevskim sjajem i idealan je za večernje prilike kada želite očarati i ostaviti trajan dojam.
Miris započinje svježim i začinjenim tonovima liči i ružičastog papra, obogaćen toplim dodirom tamjana. Ova kombinacija stvara dinamičan uvod koji vas odmah uvlači u svijet luksuza. Srce mirisa je pravi dragulj. Dvostruka doza vanilije – burbonske i madagaskarske – donosi slatkoću i dubinu koja je neodoljiva i potpuno zavodljiva.
Osnova mirisa Chopard Imperiale Vanille Malika je bogata i senzualna. Opoponax daje mirisu tajanstveni karakter, dok sandalovina i kašmir osiguravaju nježan i dugotrajan završetak. Ovaj drvenasti miris je idealan izbor za žene koje cijene kvalitetu i eleganciju te žele zasjati na svakom važnom društvenom događaju.
Nanijeti parfemsku vodu Chopard Imperiale Vanille Malika na pulsne točke, kao što su zapešća, vratne arterije ili iza ušiju, gdje će se miris lijepo razviti i trajati cijelu večer. Za intenzivnije iskustvo, možete lagano nanijeti miris i na odjeću ili kosu. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste narušili mirisne komponente. Čuvajte bočicu na suhom i hladnom mjestu, dalje od izravne sunčeve svjetlosti, kako bi miris ostao svjež i nepromijenjen.
Glava liči, ružičasti papar, tamjan
Srce Madagaskarska vanilija, burbonska vanilija
Baza kašmir, opoponax, sandalovina
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Give Back Beauty International SA
www.chopard.com
EAN: 7640177360786
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.