Chopard Jasmin Moghol
parfemska voda unisex
50 ml za 105,53 €
Zaliha 2 KOM, petak 2. 1.
Dostava od 3,90 €
105,53 €

Otkrijte Chopard Jasmin Moghol, senzualnu parfemsku vodu koja utjelovljuje savršenu harmoniju cvjetnih esencija. Chopard, poznat po svojoj preciznosti i luksuznoj izradi, donosi ovaj unisex miris kao dio svoje ekskluzivne linije Jasmin Moghol. Ovaj miris je posveta orijentalnim vrtovima, gdje jasmin i ruže igraju glavnu ulogu. Zahvaljujući svom bogatom cvjetnom sastavu, idealan je izbor za romantične večeri ili elegantne društvene događaje.
U srcu ovog mirisa nalaze se bugarske i turske ruže koje se spajaju s opojnim mirisom kineskog i klasičnog jasmina. Ovaj cvjetni dragulj obogaćen je sandalovinom koja dodaje mirisu nježnu, ali izražajnu bazu. Chopard Jasmin Moghol je savršen izbor za one koji traže miris koji je ne samo senzualan, već i izražajan, a opet elegantan. Ova parfemska voda izvrsno nadopunjuje ne samo večernje haljine, već i elegantna odijela.
Chopard ponovno dokazuje da zna stvoriti miris koji je ne samo luksuzan, već i univerzalan u svojoj upotrebi. Jasmin Moghol dostupan je u praktičnom pakiranju od 50 ml, što je idealno za svakodnevnu upotrebu i putovanja. Ovaj miris je izvrstan poklon za one koji cijene kvalitetne parfeme s dubokim i složenim sastavom.
Za postizanje najboljeg efekta nanesite Chopard Jasmin Moghol parfemsku vodu na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Ova mjesta osiguravaju da miris bude intenzivniji i traje cijeli dan. Prije nanošenja preporučuje se hidratizirati kožu kako bi miris bolje prianjao i dulje trajao. Provjerite je li bočica pohranjena na hladnom i suhom mjestu, daleko od izravne sunčeve svjetlosti, kako bi se očuvala njezina kvaliteta i intenzitet.
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.