Chopard Magnolia Au Vetiver D´Haiti
parfemska voda unisex

Uronite u svijet luksuza i elegancije s Chopard Magnolia Au Vetiver D´Haiti, jedinstvenim unisex mirisom koji spaja bogatu povijest brenda Chopard s modernim stilom. Ova parfemska voda slavi prirodne esencije koje se skladno isprepliću i stvaraju nezaboravan doživljaj.
Magnolia Au Vetiver D´Haiti ponosi se orijentalnom kompozicijom u kojoj se savršeno stapaju osvježavajući tonovi ružičastog papra i nježnih listova ljubičice u glavnim notama. Srce ovog mirisa čini jedinstveni haićanski vetiver, obogaćen kremastom ambrom i zavodljivom magnolijom, koja dodaje cvjetni naglasak cijeloj kompoziciji. Bazu čine topli tonovi sandalovine i bijelog drva, ostavljajući na koži dugotrajan trag elegancije.
Ovaj parfem je idealan pratilac za svečane večeri ili formalne događaje, gdje želite ostaviti nezaboravan dojam. Zahvaljujući svojoj univerzalnosti, prikladan je za muškarce i žene koji cijene sofisticiran i izražajan miris.
Za najbolje rezultate nanesite Chopard Magnolia Au Vetiver D´Haiti na pulsne točke poput zapešća, vrata ili iza ušiju, gdje se miris može najbolje razviti zahvaljujući toplini kože. Ovaj parfem je najbolje nanijeti nakon tuširanja na čistu i suhu kožu, čime se pojačava njegova intenzivnost i trajnost. Za cjelodnevnu svježinu, miris možete ponovno nanijeti tijekom dana po potrebi.
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.