Chopard Magnolia Bouquet
parfemska voda za žene
100 ml za 27,23 €

Otkrijte čaroliju mirisa Chopard Magnolia Bouquet, pravog dragulja među cvjetnim parfemima. Ovaj ekskluzivni miris renomiranog brenda Chopard donosi senzualan doživljaj koji vas vodi u svijet elegancije i luksuza. Kolekcija Magnolia Bouquet slavi ženstvenost i sofisticiranost, inspirirana ljepotom i nježnošću magnolije. Svaki dah ovog mirisa otkriva harmoniju cvjetnih tonova koji savršeno odgovaraju modernom ženskom duhu.
Srce ovog mirisa čini bogati buket magnolije, obogaćen nježnim tonovima osmanthusa i davane. Ove cvjetne esencije ukusno su nadopunjene blagim dodirom sečuanskog papra, koji dodaje jedinstven i pikantan akcent. Chopard Magnolia Bouquet savršen je izbor za romantične večeri kada želite očarati svojim prisustvom i ostaviti nezaboravan dojam. Ovaj miris, smješten u elegantnoj bočici od 100 ml, savršen je poklon za svaku ženu koja cijeni kvalitetu i stil.
Miris Magnolia Bouquet nije samo slavlje cvjetnog svijeta, već i počast krhkoj i snažnoj ženstvenosti. To je miris koji je prikladan za posebne prilike kada želite zablistati i osjećati se posebno. Prepustite se ovoj jedinstvenoj kompoziciji i zakoračite u svijet gdje je svaki trenutak poput šetnje procvjetalom vrtom, punim mirisa i emocija.
Nanesite parfemsku vodu Chopard Magnolia Bouquet na pulsne točke, poput zapešća, vrata i dekoltea, za intenzivniji i dugotrajniji miris. Prije nanošenja preporučuje se lagano hidratizirati kožu kako bi se potaknuo razvoj mirisa. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste narušili mirisnu kompoziciju. Za maksimalni učinak možete nanijeti miris i na kosu ili odjeću, ali uvijek s udaljenosti od nekoliko centimetara kako ne biste oštetili materijal.
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.