Chopard Oud Malaki
parfemska voda za muškarce
80 ml za 57,09 €

Otkrijte luksuznu Chopard Oud Malaki parfemsku vodu za muškarce, koja predstavlja vrhunac elegancije i sofisticiranosti. Ovaj miris je remek-djelo koje spaja tradicionalne orijentalne elemente s modernim dodirom, stvarajući neodoljivo iskustvo za osjetila. Chopard, marka poznata po svojoj preciznosti i luksuznom dizajnu, donosi miris koji je idealan za večernje događaje ili posebne prilike kada se želite osjećati posebno.
Miris se otvara fascinantnom kombinacijom pelina, lavande i grejpa, koji daju svjež i lagano gorak početak. Kako se miris razvija, otkriva intenzivno srce sastavljeno od kože, duhana i začina, koji donose topao i senzualan karakter. Osnova mirisa je utemeljena u dubokim drvenim tonovima, oudu i ambergrisu, ostavljajući trajan i nezaboravan dojam.
Ovaj orijentalni miris je utjelovljenje muževnosti i elegancije. Stvoren je za muškarce koji se ne boje istaknuti iz mase i žele izraziti svoju jedinstvenost i stil. Chopard Oud Malaki je savršen izbor za one koji traže miris s dubokim značenjem i bogatom teksturom, koji se uklapa u važne društvene događaje ili romantične večeri.
Nanesite Chopard Oud Malaki parfemsku vodu na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje se miris najbolje razvija i traje dulje. Za postizanje optimalnog učinka preporučujemo nanošenje parfema na čistu i suhu kožu. Prilikom nanošenja izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako bi sastojci mirisa ostali svježi. Miris je intenzivan, pa je dovoljno nekoliko kapi za postizanje dugotrajnog učinka.
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.