Chopard Rose Malaki
parfemska voda unisex
80 ml za 46,25 €

Chopard je marka koja je sinonim za luksuz i preciznost. Njena kolekcija Rose Malaki predstavlja izvanrednu mješavinu elegancije i sofisticiranosti, koja će vas očarati svojom cvjetnom aurom. Ova unisex parfemska voda savršeno utjelovljuje nježnost i snagu, što je čini idealnim pratiteljem za večernje društvene događaje ili romantične večere na otvorenom. To je miris koji ostavlja trag u sjećanju zahvaljujući svojoj intenziteti i dubini koju nudi.
U svom srcu Rose Malaki skriva rijetku damasku ružu, poznatu po svojoj kraljevskoj aromi. Ovaj sastojak dodaje parfemu bogatu i senzualnu cvjetnu notu. Miris započinje toplim tonovima šafrana, koji pružaju nježan, ali izražajan uvod. Kako se miris razvija, prelazi u srce od damaske ruže, okruženo bazom od marokanskog cedrovog drveta. Ova baza dodaje kompoziciji dubinu i dugotrajan karakter koji će vas pratiti cijeli dan. Chopard Rose Malaki je proslava profinjenosti i umijeća parfumerije.
Ovaj parfem je savršeno izražavanje luksuza i stila. Rose Malaki nije samo miris, već pravi doživljaj koji stimulira osjetila i budi emocije. Svaka kap ovog parfema je poput kapi umjetnosti, koja odražava strast i preciznost s kojima je stvoren. S volumenom od 80 ml, ovaj parfem je idealan poklon za one koji cijene nježnost i eleganciju u kombinaciji s intenzivnim doživljajem.
Nanesite Chopard Rose Malaki na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje se miris najbolje razvija i traje najduže. Zahvaljujući svom intenzitetu, potrebno je samo malo količine za postizanje punog efekta. Za povećanje trajnosti mirisa, preporučujemo nanošenje na čistu i hidratiziranu kožu. Ovaj parfem je idealan za posebne prilike, gdje želite ostaviti nezaboravan dojam.
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.