Chopard Santal Odeyar
parfemska voda unisex
100 ml za 166,60 €

Chopard predstavlja svoju ekskluzivnu kolekciju Santal Odeyar, simbol luksuza i elegancije. Ova jedinstvena unisex parfemska voda od 100 ml očarat će vas bogatom voćnom mirisnom notom, savršenim spojem svježine i senzualnosti. Marka Chopard poznata je po preciznosti i kvaliteti, što se odražava u svakom sloju ove kompozicije.
Miris započinje sjajnom kombinacijom svježeg manga, talijanske mandarine, bergamota i sočne kruške. Ove note stvaraju iskričavi početak koji osvježava i potiče vaša osjetila. Srce mirisa otvara se cvjetnom simfonijom tuniskog narančinog cvijeta, jasmina Sambac, indijskog jasmina i damask ruže, donoseći eleganciju i profinjenost, idealnu za posebne večernje prilike.
U osnovi parfema nalaze se duboke i senzualne note australskog sandalovog drveta, koje je nadopunjeno siamskim benzoinom i labdanumom. Ova kombinacija daje mirisu dubinu i dugotrajnu postojanost, ostavljajući nezaboravan dojam. Chopard Santal Odeyar idealan je izbor za one koji traže miris koji kombinira egzotiku s luksuzom i nudi nezaboravno iskustvo.
Za najbolji učinak, nanesite parfemsku vodu Chopard Santal Odeyar na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Ova mjesta stvaraju toplinu koja pomaže oslobađanju mirisa tijekom cijelog dana. Za nježniji učinak, možete lagano raspršiti miris u zrak i proći kroz njega. Zapamtite, manje je ponekad više, pa je dovoljno samo nekoliko prskanja da miris traje cijeli dan.
Glava bergamot, kruška, mango, talijanska mandarina
Srce damaščanska ruža, indijski jasmin, jasmin Sambac, tuniska naranča
Baza australska sandalovina, labdanum, sijamski benzoin
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Give Back Beauty International SA
www.chopard.com
EAN: 7640177363329
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.