Chopard Wish 150 ml
gel za tuširanje za žene
150 ml za 7,78 €

Chopard je simbol elegancije i luksuza, a njegova kolekcija Wish nije iznimka. Ovaj izvanredni gel za tuširanje, inspiriran ikoničnim mirisom Wish, unosi dašak orijentalnog šarma u vašu svakodnevnu higijenu. Chopard Wish gel za tuširanje dizajniran je da vašu kožu ostavi ne samo čistom, već i nježno mirisnom. Uz ovu esenciju možete pretvoriti običan tuš u opuštajući ritual koji vas priprema za večernje događaje ili romantične trenutke.
Sastav mirisa ovog gela za tuširanje pravo je remek-djelo. U gornjim notama miješaju se osvježavajući tonovi crnog ribiza, kruške i bagremova cvijeta koji bude osjetila. Srce čini egzotični pačuli, senzualni jasmin i nježna magnolija, što mirisu daje dubinu i sofisticiranost. U bazi se razvijaju topli tamjan, ambra i slatka vanilija, ostavljajući dugotrajan dojam.
Ovaj orijentalni miris idealan je za žene koje traže nešto posebno i žele se osjećati izvanredno. Chopard Wish gel za tuširanje izvrsna je opcija za večernje prilike kada želite eleganciju i suptilnu zavodljivost. Savršen je način za početak ili završetak dana s gracioznošću i luksuzom.
Za najbolje rezultate nanesite Chopard Wish gel za tuširanje na mokru kožu tijekom tuširanja. Nježno ga umasirajte kako biste stvorili bogatu pjenu koja učinkovito uklanja nečistoće i istovremeno ostavlja vašu kožu nježno mirisnom. Zatim temeljito isperite vodom. Za još intenzivniji doživljaj preporučujemo kombiniranje s ostalim proizvodima iz linije Wish od Chopard.
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.