Chopard Wish Pink Diamond
toaletna voda za žene
75 ml za 19,99 €
Zaliha 3 KOM, petak 2. 1.
Dostava od 3,90 €
19,99 €

Otkrijte svijet elegancije i sofisticiranosti s Chopard Wish Pink Diamond, cvjetnom toaletnom vodom koja savršeno izražava ženstvenost i šarm. Brend Chopard poznat je po svojim luksuznim nakitima i satovima, ali i parfemima koji donose istu razinu pažnje i kvalitete. Kolekcija Wish Pink Diamond inspirirana je ljepotom i sjajem ružičastih dijamanata, što se odražava u svakoj kapljici ovog očaravajućeg mirisa.
U uvodnim notama dočekat će vas svježina kruške i mandarine, upotpunjena nježnim nerolijem, koja će probuditi vaša osjetila. Srce mirisa je prekrasna mješavina frezije, ruže i marelice, koja stvara romantičan i ujedno moderan dojam. Ovaj cvjetni buket idealan je za posebne prilike, kao što su večernji izlasci ili romantične večere, kada želite ostaviti nezaboravan dojam.
Osnova mirisa je senzualno sandalovo drvo, ambra i mošus, koje daju cjelokupnoj kompoziciji dubinu i trajnost. Chopard Wish Pink Diamond nije samo miris, već i doživljaj koji vas obavija svojom nježnošću i elegancijom, i koji će postati vaš neizostavni dio. Ova toaletna voda savršen je izbor za žene koje cijene luksuz i žele se osjećati posebno svaki dan.
Primjena Chopard Wish Pink Diamond je jednostavna i donosi maksimalan učinak ako se pridržavate nekoliko osnovnih pravila. Za postizanje optimalnog rezultata nanesite miris na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje toplina tijela pomaže u oslobađanju i razvijanju svih slojeva mirisa. Izbjegavajte trljanje tih mjesta nakon primjene kako ne bi došlo do narušavanja mirisne strukture. Za dugotrajan učinak miris možete nježno raspršiti i po kosi ili odjeći, ali pazite na umjereno doziranje kako bi miris ostao ugodan i ne previše intenzivan.
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.