Clarins Milky Boost Foundation
tónujúce a hydratačné emulzie za ujednačenu i prosvijetljenu kožu
Nedostupnoili

Clarins Milky Boost Foundation je inovativna tonirajuća emulzija koja donosi revoluciju u svijet make-upa. Ova emulzija je dizajnirana kako bi koži pružila prirodan i sjajan izgled. Zahvaljujući svojoj laganoj teksturi, lako se nanosi i ostavlja kožu nježnom i hidratiziranom. Nijansa 03 Cashew je idealna za žene koje traže prirodno prekrivanje s blagim sjajem.
Brend Clarins poznat je po njezi kože i naglasku na prirodne sastojke. Linija Milky Boost osmišljena je kako bi zadovoljila potrebe moderne žene koja teži savršenoj koži bez nepotrebnog opterećenja. Ova emulzija je idealan izbor za svakodnevno nošenje, bilo da idete na posao, sastanak ili večernji izlazak. Njena formula obogaćena je hidratantnim sastojcima koji osiguravaju da koža ostane svježa tijekom cijelog dana.
Ova emulzija je idealna za mješovitu, masnu i normalnu kožu. Dizajnirana je kako bi odgovarala potrebama žena koje traže lagano i prirodno prekrivanje.
Nanesite malu količinu emulzije na čistu kožu pomoću prstiju ili četkice. Ravnomjerno razmažite od sredine lica prema van. Za najbolji rezultat koristite svakodnevno.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Clarins |
| Vrsta proizvoda | Make-up |
| Veličina | 50 ml |
| Typ pokožky | Mješovita, Masna, Normalni |
| účinok | Pokrivenost, Ujedinjenje |
| KATEGÓRIA | Lice |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
Clarins Ltd
www.clarins.com
EAN: 3380810368949
Clarins je ikonični francuski brend koji je osnovan 1954. godine u srcu Pariza. Njegov osnivač Jacques Courtin-Clarins bio je vizionar koji je želio povezati ljepotu s brigom o tijelu i duši. Njegov inovativni pristup njezi kože i vjera u moć biljnih sastojaka odredili su smjer kojim je Clarins krenuo. Tijekom nekoliko desetljeća, brend se razvio iz jedne pariške klinike u globalno priznatu tvrtku koja je osvojila srca kupaca zahvaljujući svojim učinkovitim i nježnim proizvodima te stalnom naglasku na istraživanje i inovacije.
Filozofija Clarins temelji se na poštovanju prema prirodi, ljepoti i autentičnosti. Brend stavlja naglasak na održivo uzgoj biljaka, ekološko pakiranje i nekoristenje testiranja na životinjama, što je sve značajnija vrijednost u kozmetičkoj industriji. U svojim proizvodima koristi jedinstvene kombinacije čistih biljnih ekstrakata i moderne znanosti kako bi ponudio maksimalnu učinkovitost i nježnost. Inspiraciju crpi iz prirode, ali i iz potreba modernih žena i muškaraca koji traže smislen pristup ljepoti. Clarins je poznat po svom osobitom stilu komunikacije, čiji su temelji otvorenost, stručnost i inspiracija – zbog čega ga kao ambasadorice podržavaju svjetske ikone poput Doutzen Kroes i Eve Longorie.
U asortimanu Clarins pronaći ćete širok spektar proizvoda za njegu kože, tijela i make-up. Najprivlačniji su legendarni kreme za lice, serumi i ulja, poput ikonične linije Double Serum ili popularnog ulja za tijelo Tonic. Brend također nudi vrhunske proizvode u području dekorativne kozmetike, kao što su hidratantni make-up Skin Illusion i osvježavajući balzami za usne Lip Comfort Oil. Redovito predstavlja limitirana izdanja i ekskluzivne suradnje koje donose nove trendove i inovacije u njezi ljepote. Proizvode Clarins posebno će cijeniti oni koji traže harmoniju između prirode i znanosti, preferiraju kvalitetnu njegu i žele podržati svoju ljepotu s poštovanjem prema sebi i planetu.