Clinique Happy for Men
kolonjska voda za muškarce

Clinique Happy for Men je kultna toaletna voda koja utjelovljuje svježinu i energiju. Ovaj miris, razvijen za moderne muškarce koji traže nešto osvježavajuće i istovremeno sofisticirano, donosi jedinstvenu kombinaciju citrusnih tonova koji vas odmah prenose na sunčanu plažu. Clinique, poznat po svojim inovativnim i visokokvalitetnim proizvodima, stvorio je liniju Happy for Men kao odgovor na potrebe muškaraca koji žude za mirisom koji je dinamičan i inspirativan kao i oni sami.
Ovaj citrusni miris započinje osvježavajućim tonovima limuna, limete i mandarine, koji su upotpunjeni nježnim morskim i zelenim tonovima. U srcu mirisa razvijaju se cvjetni akcenti frezije, ruže, đurđice i jasmina, koji daju mirisu dubinu i nježnost. Osnovu čine topli i senzualni drveni tonovi cedra, mošusa, drveta Guaiac i čempresa, koji osiguravaju dugotrajan doživljaj. Ovaj miris je idealan za svakodnevnu upotrebu, bilo da se spremate za ured, neformalni susret s prijateljima ili večernju šetnju gradom.
Clinique Happy for Men dizajniran je da vas prati cijeli dan, dajući vam energiju i samopouzdanje. Njegov univerzalni karakter i pažljivo odabran sastav čine ga odličnim izborom za muškarce koji cijene kvalitetu i stil u jednom. Dovoljno je nekoliko kapi ove toaletne vode da se osjećate svježe i spremno suočiti s bilo kojim izazovom.
Primjena Clinique Happy for Men je jednostavna i učinkovita. Za najbolji rezultat, nanesite miris na pulsne točke kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Ova područja tijela prirodno su toplija, što pomaže mirisu da se bolje razvije i duže traje. Preporučuje se primjena mirisa odmah nakon tuširanja, kada su pore otvorene i miris se bolje upija. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste poremetili nježne slojeve mirisa. Za dugotrajan učinak možete lagano poprskati odjeću, ali pazite na materijal kako ne bi došlo do oštećenja.
Glava limeta, limun, mandarina, morske note, zelene note
Srce frezija, jasmin, ruža, đurđevak
Baza Cipar (drvo), cedar, drvo Guaiac, mošus
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Estée Lauder Inc.
Www.elcompanies.com
EAN: 0020714080310
Clinique je legendarni američki brend koji je osnovan 1968. godine u New Yorku pod pokroviteljstvom Estée Lauder Companies. Njegov osnivač bio je dermatolog Norman Orentreich u suradnji s Carol Phillips, urednicom časopisa Vogue. Njihov zajednički cilj bio je stvoriti brend koji nudi znanstveno utemeljenu, učinkovitu i prije svega nježnu njegu za sve tipove kože. Prijelomna ideja bio je trostupanjski sustav njege kože koji je promijenio pogled na svakodnevne beauty rituale i otvorio vrata individualnom pristupu svakom kupcu.
Brend Clinique temelji se na vrijednostima čistoće, jednostavnosti i dermatološke sigurnosti. Svaki proizvod je 100% bez parfema i razvijen u suradnji s vodećim dermatolozima, što osigurava maksimalnu podnošljivost čak i za osjetljivu kožu. Naglasak na hipoalergenski sastav i nekorištenje testiranja na životinjama naglašava etički pristup brenda. Inspiracija za stvaranje kolekcija je znanost i inovacija – brend stalno prati najnovija dermatološka saznanja i donosi rješenja prilagođena trenutnim potrebama kože. Među ambasadorima Clinique su poznate osobe iz modnog i filmskog svijeta, koje posebno cijene učinkovitost i univerzalnost proizvoda.
U asortimanu Clinique dominiraju proizvodi za njegu kože, kao što su kultni gelovi za čišćenje, tonici i hidratantne kreme, primjerice iz legendarne kolekcije Dramatically Different. Brend nudi i širok spektar dekorativne kozmetike uključujući pudere, maskare i ruževe, koji su prikladni i za vrlo osjetljivu kožu. Omiljeni proizvodi uključuju hidratantnu kremu Moisture Surge ili puder Even Better. U ponudi su i elegantni parfemi, od kojih je najpoznatiji Clinique Happy u različitim veličinama. Clinique je idealan izbor za žene i muškarce koji traže učinkovitu, sigurnu i pouzdanu njegu ne samo za kožu, već i za cjelokupno svakodnevno šminkanje – brend privlači svakoga tko preferira kvalitetu, čistoću i znanstveni pristup u kozmetici.