Diptyque 34 Boulevard Saint Germain
toaletna voda unisex
Nedostupnoili

Diptyque je ikoničan brend poznat po svojoj sposobnosti stvaranja mirisa punih priča i emocija. Toaletna voda 34 Boulevard Saint Germain utjelovljenje je ove filozofije. Ovaj unisex miris od 50 ml nudi jedinstvenu mješavinu koja će vaše osjetila prenijeti direktno u srce Pariza. Miris je inspiriran adresom prve trgovine brenda, koja je postala legenda među ljubiteljima parfema širom svijeta.
Ova drvenasta kompozicija započinje bogatom glavom koja kombinira svježe citruse, topli kardamom i egzotični ružičasti papar. Mješavina je obogaćena crnim ribizlom i zelenim notama, koje dodaju mirisu svjež i živ karakter. Srce mirisa je cvjetno, dominiraju tonovi tuberoze, geranija i ruže, harmonično dopunjeni irisom i ljubičicom. Ovo cvjetno srce donosi nježnost i eleganciju. U bazi se razvijaju drvenaste note obogaćene eukaliptusom i smolom, koje cijeloj kompoziciji daju dubinu i sofisticiranost.
34 Boulevard Saint Germain idealan je izbor za večernje događaje kada želite ostaviti nezaboravan dojam. To je miris koji će osvojiti i žene i muškarce svojom univerzalnom elegancijom i sofisticiranošću. Prenesite se u srce Pariza sa svakim udahom ovog izuzetnog mirisa.
Nanesite toaletnu vodu 34 Boulevard Saint Germain na pulsne točke, poput zapešća, vrata i iza ušiju, gdje se miris najbolje razvija. Za dužu postojanost mirisa preporučujemo slojevitost s losionom za tijelo ili kremom iz iste linije. Izbjegavajte trljanje zapešća nakon nanošenja kako se miris ne bi razgradio i izgubio svoju složenost. Čuvajte bočicu na hladnom i suhom mjestu, dalje od izravnog sunčevog svjetla, kako bi miris zadržao svoju punu intenzitetu.
Glava agrumi, cimet, crni ribiz, kardamom, klinčić, list smokve, ružičasti papar, zelene note
Srce iris, ljubičica, pelargonija, ruža, tuberoza
Baza drvenaste note, eukalyptus, smola
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Diptyque SAS
www.diptyqueparis.com
EAN: 3700431404947
Diptyque je ikonički francuski brend kojeg su 1961. godine u Parizu osnovali trojica umjetnika – Christiane Gautrot, Desmond Knox-Leet i Yves Coueslant. Njihova zajednička strast za umjetnost, dizajn i mirise stvorila je jedinstveni koncept butika na bulevaru Saint-Germain, gdje su se prvotno prodavale tkanine i dodaci za interijer. Prva svijeća i parfem marke Diptyque brzo su stekli popularnost ne samo među Parižanima, već i na međunarodnoj razini, čime su postavili temelje svjetskog ugleda brenda, koji i danas počiva na spoju kreativnosti, tradicije i neobičnih mirisnih kompozicija.
Filozofija marke Diptyque odvija se u duhu autentičnosti, elegancije i senzualnog iskustva. Svaki proizvod nastaje s naglaskom na kvalitetu sastojaka i priču koja ima za cilj izazvati emocije i sjećanja. Brend se ponosi pomno odabranim prirodnim esencijama, poštuje principe održivosti i ne testira svoje proizvode na životinjama. Inspiraciju crpi iz putovanja, umjetnosti i prirode, što se odražava u originalnim mirisima i dizajnu svijeća i parfema. Diptyque je također poznat po svom kultiviranom vizualnom stilu i umjetnički oblikovanim etiketama koje se referiraju na umjetničke korijene marke. Među obožavateljima su mnoge svjetske zvijezde i dizajneri koji cijene kombinaciju tradicije i moderne estetike.
U ponudi Diptyque dominiraju luksuzni niche parfemi, ikonične mirisne svijeće, mirisi za dom i također kozmetika za tijelo i lice. Među najpoznatijim proizvodima su na primjer kolekcija parfema Eau de Toilette i Eau de Parfum uključujući mirise kao što su Philosykos, Do Son ili Tam Dao, i nadalje legendarne svijeće Baies, Figuier ili Roses, koje su cijenjene zbog svoje dugotrajnosti i autentičnog mirisa. Brend redovito predstavlja ograničena izdanja i posebne kolekcije koje privlače ljubitelje iznimnih iskustava i dizajna. Diptyque je idealan izbor za sve koji traže originalnost, bezvremensku eleganciju i iznimnu kvalitetu u području mirisa i luksuznih dodataka za interijer i osobnu njegu.