DKNY Be Delicious Lime Mojito
toaletna voda za žene

Otkrijte svježinu citrusnog mirisa s toaletnom vodom DKNY Be Delicious Lime Mojito. Ovaj miris je stvoren za modernu ženu koja voli energiju gradskog života i traži osvježenje u svakodnevnoj žurbi. DKNY je poznat po svojoj hrabrosti kombiniranja odvažnih i inovativnih elemenata, što se odražava i u ovom jedinstvenom mirisu. Linija Be Delicious Lime Mojito inspirirana je popularnim koktelom, koji postaje simbol ljetne opuštenosti i radosti.
Miris započinje eksplozijom citrusnih tonova u glavi, gdje se miješaju svježi limun, sočni bergamot i slatka mandarina. Ova kombinacija vas odmah prenosi na sunčanu ljetnu terasu, gdje možete uživati u toplim zrakama sunca. Srce mirisa je nježno i romantično zahvaljujući orloviću i kapljicama rose, koje dodaju lakoću i romantiku. U bazi se skriva senzualni mošus i bijelo drvo, koji osiguravaju dugotrajan dojam i dubinu.
DKNY Be Delicious Lime Mojito idealan je izbor za ljetne dane provedene s prijateljima uz bazen ili na večernjim vrtovima. To je miris koji vas prati od jutra do večeri, ostavljajući neodoljiv dojam koji se ne može zanemariti. Ova toaletna voda je savršena za svaku ženu koja želi zračiti svježinom i samopouzdanjem.
Za najbolji učinak nanesite DKNY Be Delicious Lime Mojito toaletnu vodu na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Na taj način miris bolje prodire u kožu i traje duže. Za svjež osjećaj tijekom cijelog dana možete lagano obnavljati miris. Ne zaboravite čuvati bočicu dalje od izravne sunčeve svjetlosti i topline, kako bi miris ostao svjež i intenzivan.
Glava bergamot, limun, mandarina
Srce kapi rose, orlovi nokti
Baza bijelo drvo, mošus
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
InterParfums Inc.
www.donnakaran.com
EAN: 85715950369
DKNY je ikonična modna i lifestyle marka iz SAD-a, koju je 1989. godine u New Yorku osnovala renomirana dizajnerica Donna Karan. Njezina vizija spajanja praktičnosti i luksuza brzo je postala temelj cijele filozofije marke, koja je osvojila srca ljubitelja modernog urbanog stila diljem svijeta. Donna Karan, inspirirana užurbanim tempom njujorškog života i potrebama žena u svakodnevnom žurbi, uspjela je stvoriti marku koja je već tijekom 90-ih godina postala simbol gradske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje prvih ženskih kolekcija i proširenje asortimana na mušku modu i dodatke, čime je DKNY postala globalna lifestyle marka.
Filozofija DKNY temelji se na vrijednostima slobode, energije i urbane dinamike, koje se odražavaju u svakom detalju njihove kreacije. Marka stavlja naglasak na kombinaciju udobnosti, funkcionalnosti i stila, što je vidljivo ne samo u modi, već i u kolekcijama parfema i dodataka. DKNY pazi na etičku stranu proizvodnje, bira kvalitetne materijale i podržava inovativni pristup dizajnu. Inspiraciju crpi prvenstveno iz njujorškog načina života, arhitekture i lokalne kulture, što se odražava u svježim, originalnim kolekcijama. Među ikonične trenutke marke spadaju suradnje s nizom poznatih osoba, uključujući model Caru Delevingne, i nezaboravne kampanje koje slave različitost i individualnost.
Asortiman DKNY obuhvaća širok spektar proizvoda od modne odjeće, preko torbica, satova do parfema, koji su postali prava klasika. Među najpoznatijim proizvodima je parfemska kolekcija DKNY Be Delicious, koja je očarala svježim voćnim notama i originalnim dizajnom bočice u obliku jabuke. Popularna su i ograničena izdanja parfema i posebne kolekcije koje nastaju u suradnji s važnim dizajnerima ili influencerima. DKNY je idealan izbor za moderne žene i muškarce koji traže spoj udobnosti, stila i originalnosti, te cijene gradski šarm, univerzalnost i naglasak na aktualne modne trendove.