DKNY Red Delicious Man
toaletna voda za muškarce
Nedostupnoili

Otkrijte senzualnost i eleganciju DKNY s toaletnom vodom Red Delicious Man. Ovaj jedinstveni miris utjelovljuje moderno muževnost s daškom sofisticiranosti. Red Delicious Man odlikuje se neodoljivom kombinacijom drvenastih tonova koji su idealni za večernje događaje ili posebne prilike. Miris je dizajniran tako da ostavi trajan dojam i prati vas na svakom koraku.
Miris započinje osvježavajućim akordima bergamota, mandarine i ozona, obogaćenim ekskluzivnim tonovima kardamoma, konjaka i ruma. Ova kombinacija stvara uvod pun energije i vitalnosti. Srce mirisa otkriva nježnu mješavinu kave, orhideje i jabučnog likera, dopunjenu neočekivanim tonovima davane i šafrana. Baza mirisa je izgrađena na toplim i senzualnim tonovima drveta, vanilije i sandalovine, koji se stapaju s mahovinom i stvaraju dubok, dugotrajan dojam.
Zahvaljujući preciznom sastavu, Red Delicious Man je idealan dodatak za muškarce koji žele istaknuti svoju individualnost. Ovaj miris je odličan izbor za večernja okupljanja ili elegantne događaje, gdje želite ostaviti nezaboravan dojam. DKNY svojom toaletnom vodom predstavlja savršenu kombinaciju elegancije i muževnosti, koja je neophodna za modernog gospodina.
Za najbolji učinak nanesite toaletnu vodu DKNY Red Delicious Man na pulsne točke kao što su zapešća, vrat ili iza ušiju. Ova područja proizvode toplinu koja pomaže mirisu da razvije cijeli svoj spektar. Da biste miris očuvali što dulje, preporučuje se nanošenje na kožu nakon hidratacije. Izbjegavajte trljanje zapešća nakon primjene kako ne biste oštetili nježne gornje note i očuvali jedinstvenost mirisa.
Glava bergamot, kardamom, konjak, mandarina, ozon, rum
Srce davana, kava, liker od jabuke, orhideja, šafran
Baza drvo, mahovina, sandalovina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
InterParfums Inc.
www.donnakaran.com
EAN: 022548137215
DKNY je ikonična modna i lifestyle marka iz SAD-a, koju je 1989. godine u New Yorku osnovala renomirana dizajnerica Donna Karan. Njezina vizija spajanja praktičnosti i luksuza brzo je postala temelj cijele filozofije marke, koja je osvojila srca ljubitelja modernog urbanog stila diljem svijeta. Donna Karan, inspirirana užurbanim tempom njujorškog života i potrebama žena u svakodnevnom žurbi, uspjela je stvoriti marku koja je već tijekom 90-ih godina postala simbol gradske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje prvih ženskih kolekcija i proširenje asortimana na mušku modu i dodatke, čime je DKNY postala globalna lifestyle marka.
Filozofija DKNY temelji se na vrijednostima slobode, energije i urbane dinamike, koje se odražavaju u svakom detalju njihove kreacije. Marka stavlja naglasak na kombinaciju udobnosti, funkcionalnosti i stila, što je vidljivo ne samo u modi, već i u kolekcijama parfema i dodataka. DKNY pazi na etičku stranu proizvodnje, bira kvalitetne materijale i podržava inovativni pristup dizajnu. Inspiraciju crpi prvenstveno iz njujorškog načina života, arhitekture i lokalne kulture, što se odražava u svježim, originalnim kolekcijama. Među ikonične trenutke marke spadaju suradnje s nizom poznatih osoba, uključujući model Caru Delevingne, i nezaboravne kampanje koje slave različitost i individualnost.
Asortiman DKNY obuhvaća širok spektar proizvoda od modne odjeće, preko torbica, satova do parfema, koji su postali prava klasika. Među najpoznatijim proizvodima je parfemska kolekcija DKNY Be Delicious, koja je očarala svježim voćnim notama i originalnim dizajnom bočice u obliku jabuke. Popularna su i ograničena izdanja parfema i posebne kolekcije koje nastaju u suradnji s važnim dizajnerima ili influencerima. DKNY je idealan izbor za moderne žene i muškarce koji traže spoj udobnosti, stila i originalnosti, te cijene gradski šarm, univerzalnost i naglasak na aktualne modne trendove.