Giorgio Animal
parfemska voda za žene

Giorgio Animal je jedinstvena parfemska voda koja donosi divljinu i eleganciju u jednom flakonu. Marka Giorgio poznata je po svojim odvažnim i sofisticiranim mirisima koji uvijek ostavljaju dubok dojam. Linija Animal namijenjena je ženama koje se ne boje izraziti svoju osobnost i žele miris koji je jednako jedinstven kao i one same.
Ovaj miris je idealan za večernje prilike kada želite zablistati i biti u središtu pozornosti. Njegove bogate i senzualne note obavit će vas aurom tajanstvenosti i privlačnosti koja je neponovljiva. Giorgio Animal je savršen izbor za romantične večeri ili ekskluzivne događaje gdje želite pokazati svoju eleganciju i strast.
Svaki udisaj ove parfemske vode prenijet će vas u svijet gdje vladaju senzualnost i snaga. Giorgio Animal kombinira klasične elemente s modernim akcentima, stvarajući miris koji je i bezvremenski i moderan. Ovaj miris simbol je ženske snage i elegancije koju ćete obožavati.
Primjena parfemske vode Giorgio Animal je jednostavna i učinkovita. Poprskajte miris na pulsne točke poput zapešća, vrata ili iza ušnih resica, gdje se miris može lijepo razviti i trajati cijelu večer. Za bolju postojanost i intenzitet, možete nanijeti miris i na odjeću ili kosu, ali pazite da je udaljenost raspršivača dovoljna kako biste izbjegli izravan kontakt s kožom ili tkaninom. Ovaj jednostavan korak osigurat će da mirišete božanstveno cijelu večer.
Brend Giorgio Beverly Hills dolazi iz Sjedinjenih Američkih Država, a njegova priča počinje 1961. godine kada su poduzetnik Fred Hayman i Gale (Gayle) Hayman otvorili luksuzni butik Giorgio Beverly Hills na Rodeo Driveu u Beverly Hillsu. Njihov cilj bio je pretvoriti tada neprimjetnu ulicu u simbol holivudskog sjaja i stvoriti mjesto gdje se moda, društveni život i mirisi spajaju u jedinstveni doživljaj. Godine 1981. brend je predstavio svoj prvi istoimeni parfem Giorgio, koji je postao ikona 80-ih godina i pokrenuo globalni uspjeh brenda u svijetu mirisa. Nekoliko godina kasnije parfemski odjel prodan je tvrtki Avon, a kasnije je prešao pod Elizabeth Arden, no Giorgio Beverly Hills je zadržao imidž legende povezane s kalifornijskim luksuzom i sunčanim Beverly Hillsom.
Filozofija brenda Giorgio Beverly Hills temelji se na raskošnom, samopouzdanom i radosnom pristupu luksuzu, koji nije distanciran, već naprotiv, pun boja, cvijeća i sunca. Tipične žuto-bijele pruge, inspirirane nadstrešnicom izvorne butike, odražavaju se u dizajnu bočica i poklon pakiranja te izražavaju razigranu eleganciju i optimizam. Mirisi brenda obično su izražajni, dugotrajni i ne boje se bogatih cvjetnih ili orijentalnih kompozicija koje naglašavaju osobnost nositelja. Kreativni koncept inspiriran je životnim stilom Beverly Hillsa – crvenim tepisima, bulevarima obrubljenim palmama i zabavama gdje su se okupljale filmske zvijezde i poslovna elita. Upravo ta atmosfera odražava se u kampanjama i komunikaciji brenda, koja se temelji na dojmu glamura i nezamjenjivoj prisutnosti.
U asortimanu Giorgio Beverly Hills dominiraju prvenstveno parfemi i toaletne vode za žene i muškarce, upotpunjeni sprejevima za tijelo, mlijekom za tijelo i poklon setovima. Među vodeće proizvode spada ženska kolekcija Giorgio – primjerice toaletna voda i sprej za tijelo, često dostupni i u poklon setovima koji spajaju miris s njegujućom kozmetikom. Popularni su i muški mirisi, poput Giorgio for Men ili drugih kompozicija iz portfelja brenda, koji razvijaju karakterističan stil Giorgio Beverly Hillsa u različitim oblicima. Zahvaljujući širokoj ponudi volumena, od praktičnih manjih bočica do klasičnih većih volumena prikladnih za kućnu upotrebu, brend pronalazi mjesto kako kod ljubitelja izražajnih, nostalgično obojenih mirisa 80-ih, tako i kod onih koji traže pristupačan dodir holivudskog luksuza za svakodnevno nošenje.