Giorgio Beverly Hills Blue
toaletna voda za žene
Nedostupnoili

Giorgio Beverly Hills je ikonski brend poznat po svojoj eleganciji i osjećaju za luksuz. Njihova linija Blue donosi svježe i moderno viđenje cvjetnog mirisa koji očarava svaku ženu koja traži iznimnost. Ova toaletna voda stvorena je za one koji se žele osjećati na vrhu svijeta, donoseći dašak kalifornijskog sunca i svježinu oceana. Idealna je za romantične večeri kada želite ostaviti nezaboravan dojam.
Na početku vas osvaja osvježavajuća kombinacija mandarine, guave i zumbula, koja budi osjetila i daje energiju. Slijedi srce od vodene ljiljane, tuberoze i jasmina, koje mirisu daje nježnost i ženski šarm. Osnovne note sastoje se od hrastovog lišaja, naplavljenog drva, mošusa i vanilije, koje mirisu daju dubinu i senzualnost. Ova harmonična kompozicija stvara jedinstven i sofisticiran miris idealan za večernje događaje ili posebne prilike.
Blue od Giorgio Beverly Hills utjelovljuje eleganciju i bezvremenski stil. To je miris koji očarava i ostavlja dugotrajan dojam. S volumenom od 90 ml, idealan je izbor za žene koje žele imati svoj omiljeni parfem uvijek pri ruci. Ovaj miris nije samo slavlje cvjetne ljepote, već i izražavanje samopouzdanja i individualnosti svake žene.
Za najbolji učinak nanesite toaletnu vodu Giorgio Beverly Hills Blue na pulsne točke poput zapešća, vrata ili iza uha. Apliciranje na ova mjesta omogućuje da se miris razvije i traje cijelu večer. Za nježniju i delikatniju aplikaciju, možete lagano raspršiti miris u zrak i proći kroz mirisni oblak. Izbjegavajte trljanje zapešća kako ne biste narušili mirisnu kompoziciju. Čuvajte parfem na hladnom i suhom mjestu, dalje od izravne sunčeve svjetlosti, kako bi zadržao svoju svježinu i kvalitetu.
Glava guava, hijacint, mandarina
Srce jasmin, tuberoza, vodeni ljiljan
Baza hrastov lišaj, mošus, naplavljeno drvo, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Revlon Consumer Products LLC
www.giorgiobeverlyhills.com
EAN: 719346159661
Marka Giorgio Beverly Hills nastala je 1961. godine u srcu kalifornijskog Beverly Hillsa, gdje su je osnovali Fred i Gayle Hayman. Fred Hayman, poznat kao „kum Rodeo Drivea“, pretvorio je luksuzni butik u ikoničnu adresu koja je privlačila zvijezde i modne entuzijaste iz cijelog svijeta. Njegova vizija kombiniranja kalifornijskog životnog stila, elegancije i ekskluzivnosti postavila je temelje marke koja se zahvaljujući svom jedinstvenom stilu i osjećaju za luksuz brzo afirmirala ne samo u SAD-u, već i na međunarodnom tržištu. Ključni trenutak u povijesti marke bilo je lansiranje istoimenog parfema Giorgio Beverly Hills 1981. godine, koji je postao svjetski fenomen.
Filozofija marke Giorgio Beverly Hills temelji se na slavljenju sunčanog, bezbrižnog, a opet sofisticiranog životnog stila u duhu Beverly Hillsa. Naglasak na luksuz, kvalitetu i osjećaj ekskluzivnosti vidljiv je u svim proizvodima marke. U stvaranju parfema odražava se inspiracija kalifornijskom elegancijom, optimizmom i osjećajem za detalje, što se očituje ne samo u samim mirisima, već i u ikoničnom žuto-bijelom prugastom dizajnu bočica. Marka uvijek stavlja naglasak na originalan sastav i dugotrajnost svojih parfema, pažljivo birajući sastojke kako bi ispunila očekivanja i najzahtjevnijih kupaca. Stil komunikacije marke je razigran, samouvjeren i opušten, baš kao i sam Beverly Hills.
U asortimanu Giorgio Beverly Hills prevladavaju luksuzni parfemi za žene i muškarce, poznati po svom izraženom, nezamjenjivom mirisu. Zastavnim brodom svakako se smatra parfemska kolekcija Giorgio Beverly Hills u ikoničnom volumenu od 90 ml, koja je postala simbol kalifornijskog životnog stila i elegancije. Osim klasičnog mirisa, marka nudi i varijante poput Red ili Wings, koje proširuju ponudu dodatnim originalnim mirisnim doživljajima. S vremena na vrijeme marka predstavlja limitirana izdanja koja privlače kolekcionare i ljubitelje izvanrednih parfema. Giorgio Beverly Hills idealan je izbor za one koji žude za izraženim, luksuznim mirisom s daškom sunca i glamura te cijene originalnost i nezamjenjiv stil.