Giorgio Beverly Hills Giorgio
toaletna voda za žene
50 ml za 16,59 €
Zaliha, utorak 9. 12.
Dostava od 3,90 €
16,59 €

Otkrijte čaroliju Giorgio Beverly Hills s njihovom kultnom toaletnom vodom Giorgio za žene. Ovaj miris savršeno utjelovljuje kalifornijski luksuz i eleganciju. Giorgio Beverly Hills je marka koja od svog osnutka 1981. godine donosi jedinstvene i nezaboravne mirise koji naglašavaju žensku ljepotu i senzualnost.
Giorgio toaletna voda je cvjetna simfonija koja vas očarava na prvi udah. Miris se otvara svježim tonovima cvijeta naranče i bergamota, koji se miješaju s nježnim akcentima breskve i marelice. Srce mirisa ispunjeno je bogatim cvjetnim tonovima poput gardenije, ylang ylanga i tuberoze, koje nadopunjuju nježna orhideja i senzualni jasmin. Baza mirisa sastoji se od toplog mošusa, vanilije i drvenastih tonova sandalovine, ambre i cedra, koji dodaju mirisu dubinu i trajnost.
Ova toaletna voda je savršen izbor za žene koje žele zablistati na posebnim prilikama, poput večernjih događanja ili romantičnih sastanaka. Zahvaljujući svojoj složenoj kompoziciji, Giorgio je također idealan za trenutke kada želite uživati u osjećaju luksuza i elegancije. Miris ostavlja nezaboravan dojam koji će vas pratiti tijekom cijelog dana.
Primijenite Giorgio Beverly Hills Giorgio toaletnu vodu na kožu na mjestima gdje krv najbolje pulsira, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Ove točke osiguravaju da će se miris tijekom dana lijepo oslobađati i omogućit će vam da uživate u njegovoj složenosti i dubini. Za dulju trajnost mirisa preporučujemo nanošenje na dobro hidratiziranu kožu. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste narušili mirisne komponente.
Glava bergamot, breskva, cvijet naranče, marelica
Srce Ylang ylang, gardenija, jasmin, orhideja, ruža, tuberoza
Baza ambra, cedar, mahovina, mošus, pačuli, sandalovina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Revlon Consumer Products LLC
www.giorgiobeverlyhills.com
EAN: 716393009604
Marka Giorgio Beverly Hills nastala je 1961. godine u srcu kalifornijskog Beverly Hillsa, gdje su je osnovali Fred i Gayle Hayman. Fred Hayman, poznat kao „kum Rodeo Drivea“, pretvorio je luksuzni butik u ikoničnu adresu koja je privlačila zvijezde i modne entuzijaste iz cijelog svijeta. Njegova vizija kombiniranja kalifornijskog životnog stila, elegancije i ekskluzivnosti postavila je temelje marke koja se zahvaljujući svom jedinstvenom stilu i osjećaju za luksuz brzo afirmirala ne samo u SAD-u, već i na međunarodnom tržištu. Ključni trenutak u povijesti marke bilo je lansiranje istoimenog parfema Giorgio Beverly Hills 1981. godine, koji je postao svjetski fenomen.
Filozofija marke Giorgio Beverly Hills temelji se na slavljenju sunčanog, bezbrižnog, a opet sofisticiranog životnog stila u duhu Beverly Hillsa. Naglasak na luksuz, kvalitetu i osjećaj ekskluzivnosti vidljiv je u svim proizvodima marke. U stvaranju parfema odražava se inspiracija kalifornijskom elegancijom, optimizmom i osjećajem za detalje, što se očituje ne samo u samim mirisima, već i u ikoničnom žuto-bijelom prugastom dizajnu bočica. Marka uvijek stavlja naglasak na originalan sastav i dugotrajnost svojih parfema, pažljivo birajući sastojke kako bi ispunila očekivanja i najzahtjevnijih kupaca. Stil komunikacije marke je razigran, samouvjeren i opušten, baš kao i sam Beverly Hills.
U asortimanu Giorgio Beverly Hills prevladavaju luksuzni parfemi za žene i muškarce, poznati po svom izraženom, nezamjenjivom mirisu. Zastavnim brodom svakako se smatra parfemska kolekcija Giorgio Beverly Hills u ikoničnom volumenu od 90 ml, koja je postala simbol kalifornijskog životnog stila i elegancije. Osim klasičnog mirisa, marka nudi i varijante poput Red ili Wings, koje proširuju ponudu dodatnim originalnim mirisnim doživljajima. S vremena na vrijeme marka predstavlja limitirana izdanja koja privlače kolekcionare i ljubitelje izvanrednih parfema. Giorgio Beverly Hills idealan je izbor za one koji žude za izraženim, luksuznim mirisom s daškom sunca i glamura te cijene originalnost i nezamjenjiv stil.