Givenchy Amarige
toaletna voda za žene
50 ml za 36,17 €
Zaliha, srijeda 17. 12.
Dostava od 3,90 €
36,17 €

Givenchy je marka poznata po svojoj eleganciji i inovativnosti u svijetu mirisa i mode. Njihova kolekcija Amarige predstavlja cvjetnu simfoniju koja utjelovljuje ženstvenost i eleganciju. Ova toaletna voda slavi bogatstvo i raznolikost cvjetnih nota koje se skladno isprepliću i stvaraju nezaboravan doživljaj. Amarige je miris koji vas vodi u svijet sofisticiranosti i luksuza, idealan za romantične večeri ili važne društvene prilike.
U uvodnim notama isprepliće se svjež i sladak miris breskve s nježnim akcentima brazilskog ružinog drva. Mandarina i neroli dodaju kompoziciji iskričavost, dok ljubičica i šljiva donose nježan dodir tajanstvenosti. Srce mirisa je cvjetni koncert gdje se opojna tuberoza spaja s nježnošću mimoze, gardenije i ylang ylanga. Ova kombinacija stvara intenzivan i senzualan središnji dio koji naglašava žensku ljepotu i eleganciju.
Osnova ovog mirisa počiva na bogatim i toplim notama sandalovine i mošusa. Dodavanjem ambre i egzotičnog drva, miris dobiva dubinu, dok vanilija i bobice drijena daju sladak i privlačan završetak. Givenchy Amarige je prikladna za žene koje žele istaknuti svoju osobnost i ostaviti nezaboravan dojam.
Za postizanje najboljih rezultata nanesite toaletnu vodu na pulsne točke poput zapešća, vrata i iza ušiju. Ova područja tijela isijavaju toplinu koja pomaže mirisu da se razvije u punoj ljepoti. Za dugotrajan učinak možete lagano poprskati i po odjeći, ali pazite da ne dođe u dodir s osjetljivim tkaninama. Osigurajte da bocu čuvate na hladnom i suhom mjestu, dalje od izravne sunčeve svjetlosti, kako bi se očuvala njezina kvaliteta i intenzitet.
Glava brazilsko ružino drvo, breskva, ljubičica, mandarina, neroli, šljiva
Srce Ylang ylang, gardenija, mimoza, tuberoza
Baza ambra, egzotično drvo, mošus, sandalovina, vanilija, zmaj bobica
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
LVMH Group
www.givenchybeauty.com
EAN: 3274870122552
Givenchy je kultni francuski brend koji od svog osnutka 1952. godine utjelovljuje eleganciju i sofisticiranost. Osnovao ga je vizionarski dizajner Hubert de Givenchy, čiji osjećaj za bezvremenski stil i preciznu izradu izaziva divljenje ne samo u modnom svijetu, već i među zvijezdama filmskog platna. Njegova suradnja s Audrey Hepburn postala je legendarna i zauvijek je utjecala na karakter brenda, koji je ubrzo stekao priznanje zahvaljujući inovativnom pristupu haute coutureu i svježem pristupu luksuzu. Osim mode, Givenchy se uskoro istaknuo i u području parfema i kozmetike, gdje od 50-ih godina postavlja trendove i inspirira generacije diljem svijeta.
Filozofija brenda Givenchy temelji se na harmoniji između tradicije i modernosti, gdje elegancija nije pretjerana, već prirodna i naglašena originalnim detaljima. Vrijednosti poput autentičnosti, kreativnosti i poštovanja prema zanatu vidljive su u svakom proizvodu – od mirisa do make-upa. Brend se ponosi visokom kvalitetom materijala i inovativnim formulama, često s naglaskom na održivost i etičke principe proizvodnje, na primjer, ne testira kozmetiku na životinjama. Inspiraciju crpi Givenchy iz umjetnosti, arhitekture i francuske kulture, a njegovi proizvodi redovito krase svjetske zvijezde, uključujući Cate Blanchett i Rooney Maru. Upečatljive kampanje i stilska prezentacija na društvenim mrežama naglašavaju jedinstveni potpis brenda i približavaju ga novim generacijama.
U asortimanu Givenchy ne nedostaju kultni parfemi, poput legendarne kolekcije L’Interdit, elegantnih muških mirisa Gentleman ili svježe linije Irresistible, koji su dostupni u različitim količinama prema individualnim preferencijama. Brend nudi i luksuzni make-up – od poznatih ruževa Le Rouge preko inovativnog make-upa Prisme Libre do ekskluzivnih proizvoda za njegu kože. Redovito predstavlja limitirana izdanja i surađuje s vodećim dizajnerima i influencerima, što donosi svježinu i originalnost u svijet ljepote. Givenchy je idealan izbor za one koji traže savršeni spoj francuskog šarma, luksuza i nekonvencionalnog stila – bilo u obliku kultnog mirisa ili stilskog dodatka u svakodnevnoj rutini.