Givenchy Insensé Ultramarine
toaletna voda za muškarce
Nedostupnoili

Givenchy je brend koji uživa dugogodišnji prestiž i priznanje u svijetu luksuznih mirisa. S toaletnom vodom Insensé Ultramarine donosi muškarcima nezaboravno iskustvo mirisa koji spaja svježinu i eleganciju. Ova cvjetna kompozicija dizajnirana je za dinamične muškarce koji žele naglasiti svoju osobnost i karizmu. Prikladna je za svakodnevno nošenje, bilo da idete na posao ili provodite vikend na plaži.
U uvodnim notama osvježit će vas kombinacija lubenice, bergamota, crnog ribiza i galbanuma. Ove sastojke stvaraju svjež i živahan početak koji se postupno prenosi u srce mirisa. Ovdje se razvija harmonična mješavina kardamoma, karanfila, kadulje, irisa, mente, madagaskarskog vetivera i đurđice. Ovaj bogati srednji dio daje mirisu nježnost i dubinu. Osnovne note čine cedar, duhan i vetiver, koji mirisu daju muževnu eleganciju.
Insensé Ultramarine je više od mirisa. To je izraz vašeg stila i prisutnosti. Idealno je odabir za muškarce koji traže miris koji je svjež, ali istovremeno sofisticiran. Ova toaletna voda idealan je pratitelj za večernje šetnje gradom ili važne poslovne sastanke, gdje želite ostaviti nezaboravan dojam.
Za maksimalno iskorištavanje potencijala Insensé Ultramarine nanesite toaletnu vodu na pulsne točke kao što su zapešća, vrat ili iza ušiju. Time će se miris bolje razviti i duže trajati. Izbjegavajte trljanje zapešća kako ne biste narušili mirisne komponente. Za osvježenje tijekom dana možete ponovno nanijeti miris. Čuvajte svoj parfem na hladnom i suhom mjestu dalje od izravne sunčeve svjetlosti kako bi zadržao svoju kvalitetu što duže.
Glava bergamot, crni ribiz, galbanum, lubenica
Srce Madagaskarski vetiver, iris, kadulja, karanfil, kardamom, metvica, đurđevak
Baza cedar, duhan, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
LVMH Group
www.givenchybeauty.com
EAN: 3274870152566
Givenchy je kultni francuski brend koji od svog osnutka 1952. godine utjelovljuje eleganciju i sofisticiranost. Osnovao ga je vizionarski dizajner Hubert de Givenchy, čiji osjećaj za bezvremenski stil i preciznu izradu izaziva divljenje ne samo u modnom svijetu, već i među zvijezdama filmskog platna. Njegova suradnja s Audrey Hepburn postala je legendarna i zauvijek je utjecala na karakter brenda, koji je ubrzo stekao priznanje zahvaljujući inovativnom pristupu haute coutureu i svježem pristupu luksuzu. Osim mode, Givenchy se uskoro istaknuo i u području parfema i kozmetike, gdje od 50-ih godina postavlja trendove i inspirira generacije diljem svijeta.
Filozofija brenda Givenchy temelji se na harmoniji između tradicije i modernosti, gdje elegancija nije pretjerana, već prirodna i naglašena originalnim detaljima. Vrijednosti poput autentičnosti, kreativnosti i poštovanja prema zanatu vidljive su u svakom proizvodu – od mirisa do make-upa. Brend se ponosi visokom kvalitetom materijala i inovativnim formulama, često s naglaskom na održivost i etičke principe proizvodnje, na primjer, ne testira kozmetiku na životinjama. Inspiraciju crpi Givenchy iz umjetnosti, arhitekture i francuske kulture, a njegovi proizvodi redovito krase svjetske zvijezde, uključujući Cate Blanchett i Rooney Maru. Upečatljive kampanje i stilska prezentacija na društvenim mrežama naglašavaju jedinstveni potpis brenda i približavaju ga novim generacijama.
U asortimanu Givenchy ne nedostaju kultni parfemi, poput legendarne kolekcije L’Interdit, elegantnih muških mirisa Gentleman ili svježe linije Irresistible, koji su dostupni u različitim količinama prema individualnim preferencijama. Brend nudi i luksuzni make-up – od poznatih ruževa Le Rouge preko inovativnog make-upa Prisme Libre do ekskluzivnih proizvoda za njegu kože. Redovito predstavlja limitirana izdanja i surađuje s vodećim dizajnerima i influencerima, što donosi svježinu i originalnost u svijet ljepote. Givenchy je idealan izbor za one koji traže savršeni spoj francuskog šarma, luksuza i nekonvencionalnog stila – bilo u obliku kultnog mirisa ili stilskog dodatka u svakodnevnoj rutini.