Gucci Made to Measure
toaletna voda za muškarce
Nedostupnoili

Gucci Made to Measure utjelovljuje eleganciju i profinjenost koju nudi luksuzni brend Gucci. Ovaj jedinstveni toaletni vod dizajniran je kako bi slavio individualnost svakog muškarca. Kolekcija Made to Measure unosi u svijet mirisa sofisticiranost i osobni stil, idealan za značajne događaje i posebne večeri. Miris je pažljivo komponiran kako bi ostavio snažan dojam i naglasio samopouzdanje svog nositelja.
Miris Gucci Made to Measure otvara se svježim notama glave, gdje se aniz prožima s lavandom, dopunjen cvijetom tuniskog narančinog drveta i kalabrijskim bergamotom. Ova kombinacija donosi svježinu i iskru koja odmah privlači pažnju. U srcu mirisa skriva se egzotična mješavina muškatnog oraščića, lopoča, cimeta, šljive i kleke. Ova harmonija daje mirisu dubinu i složenost koja je ne samo zavodljiva, već i nezaboravna. Osnovu mirisa čine senzualni akordi kože, ambre, labdanuma i pačulija, koji ostavljaju dugotrajan i intenzivan trag.
Gucci Made to Measure nije samo miris, to je izjava. Namijenjen je muškarcima koji traže nešto izvanredno, što će naglasiti njihovu karizmu i stil. Savršen je izbor za večernje društvene događaje, gdje trebate ostaviti dojam i trajni osjećaj elegancije i šarma.
Nanesite Gucci Made to Measure na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, kako bi se miris bolje razvio i duže trajao. Za maksimalni učinak nanesite na čistu i suhu kožu. Imajte na umu da je manje ponekad više, stoga izbjegavajte pretjerano korištenje kako bi miris ostao ugodno intenzivan, a ne previše dominantan. Čuvajte bočicu na hladnom i suhom mjestu, dalje od izravne sunčeve svjetlosti, kako bi miris što dulje ostao svjež i intenzivan.
Glava anis, cvijet tuniške naranče, kalabrijski bergamot, lavanda
Srce cimet, kleka, lopoč, muškatni oraščić, šljiva
Baza ambra, koža, labdanum, pačuli
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 0737052717630
Marka Gucci jedna je od najpoznatijih imena u svijetu mode i luksuza. Osnovana je 1921. godine u Firenci od strane talijanskog dizajnera Guccija Guccija, čija je vizija spajanja tradicionalnog zanata s modernim dizajnom značajno utjecala na cijeli modni svijet. U početku je bila fokusirana na proizvodnju visokokvalitetne kožne prtljage i dodataka, ali zahvaljujući inovativnom pristupu i pažnji na detalje brzo je stekla reputaciju simbola izuzetnog ukusa i prestiža. Tijekom godina, marka je prošla kroz nekoliko značajnih prekretnica, uključujući širenje asortimana na modne kolekcije, parfeme i ikonične dodatke, te postala sinonim za talijansku eleganciju s međunarodnim dosegom.
Filozofija Gucci temelji se na hrabrosti biti drugačiji, originalnosti i umijeću kombiniranja tradicije s modernošću. Marka dugoročno podržava održivost i odgovornost – u kolekcijama često koristi ekološke materijale i pazi na pravedne proizvodne procese. Kreativno vodstvo crpi inspiraciju iz umjetnosti, povijesti i suvremene gradske kulture, što se odražava u upečatljivim kolekcijama koje su uvijek korak ispred modnih trendova. Gucci je poznat po svojim odvažnim kampanjama i snažnom prisustvu na društvenim mrežama, gdje redovito surađuje sa zvijezdama kao što su Harry Styles ili Jared Leto, pomažući oblikovati novu sliku luksuza za mladu generaciju.
Asortiman Gucci obuhvaća široku paletu proizvoda – od ikoničnih parfema, poput kolekcija Gucci Bloom ili Gucci Guilty, preko luksuznih torbica, novčanika i remena do sunčanih naočala, satova, nakita i modne odjeće. U kategoriji beauty, marka se ističe ne samo mirisima, već i inovativnom njegom za kožu i tijelo. Među glavnim proizvodima su parfemi Gucci Flora u različitim veličinama ili limitirana izdanja koja nastaju zahvaljujući suradnji s vodećim dizajnerima i influencerima. Gucci je idealan izbor za one koji traže jedinstveni stil, kvalitetu i izražajnost – obraća se svima koji žele isticati se i ne boje se svojim izgledom ispričati vlastitu priču.