Guerlain Aqua Allegoria Rosa Rossa
toaletna voda za žene
125 ml za 97,20 €
Zaliha 3 KOM, srijeda 24. 12.
Dostava od 3,90 €
97,20 €

Guerlain Aqua Allegoria Rosa Rossa jedinstvena je toaletna voda koja slavi ljepotu i svježinu ruža u srcu mirisa. Ovaj miris dio je prestižne kolekcije Aqua Allegoria, koja spaja prirodne esencije s umjetnošću parfumerije. Miris Rosa Rossa savršeno utjelovljuje eleganciju i profinjenost koje marka Guerlain donosi već generacijama.
Miris započinje osvježavajućim notama voća, gdje se miješa slatkoća ličija s kiselinom crnog ribiza i svježinom bergamota i limuna. Ovaj bogati voćni koktel odmah će vas prenijeti na ljetnu vrtu zabavu, gdje se mirisi šire zrakom. Glavne komponente stvaraju nezaboravan početak koji poziva na daljnje istraživanje.
U srcu ovog mirisa razvija se bogat cvjetni akord koji kombinira nježne note ruže i božura. Ova kombinacija donosi romantičnu i nježnu atmosferu, idealnu za večernje društvene događaje ili romantične večere. Baza mirisa upotpunjena je bijelim mošusom s nježnim notama Iso E Super, cedra i sandalovine, što osigurava dugotrajan i sofisticiran završetak. Guerlain Aqua Allegoria Rosa Rossa savršen je izbor za žene koje traže miris pun elegancije i svježine.
Za najbolji učinak nanesite Guerlain Aqua Allegoria Rosa Rossa na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Ova područja bolje zadržavaju miris i omogućuju mu da se potpuno i ravnomjerno razvije. Miris nanesite s udaljenosti od 15-20 cm i pustite da se prirodno osuši na koži. Izbjegavajte trljanje, koje može poremetiti strukturu mirisa i skratiti njegovu trajnost. Idealno je nanijeti miris nakon tuširanja na čistu i suhu kožu, kada se miris najbolje upija.
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.