Guerlain Habit Rouge L'Instinct
toaletna voda za muškarce

Guerlain predstavlja svoju majstorsku kompoziciju Habit Rouge L'Instinct, koja je savršena simfonija muške elegancije i dinamike. Ova toaletna voda utjelovljuje sofisticiranost i snagu, koju marka Guerlain već dugo donosi svojim kupcima. Habit Rouge je ikonična kolekcija koja je pronašla svoje mjesto u srcima mnogih muškaraca diljem svijeta. Habit Rouge L'Instinct donosi novi pogled na ovaj klasični stil s modernim dodirom i hrabrošću.
Miris se otvara svježim i energičnim zelenim tonovima koji se stapaju s pjenušavim grejpom i bergamotom. Ovaj početak evocira osjećaj svježine i dinamike, idealan za muškarce koji žele istaknuti svoju prirodnu eleganciju. Srce mirisa se razvija u složenu mješavinu konoplje, matéa i ruže, što mirisu daje dubinu i strast. Ova kombinacija podsjeća na snagu prirode i donosi nositelju osjećaj samopouzdanja. Osnova mirisa sastoji se od toplih tonova kože, pačulija i vanilije, koji mirisu daju mekoću i postojanost.
Guerlain Habit Rouge L'Instinct je idealan odabir za muškarce koji žele ostaviti nezaboravan dojam prilikom posebnih prilika, kao što su večernja događanja ili važni poslovni sastanci. Ovaj miris je savršen dodatak za muškarce koji cijene tradiciju, a ujedno su otvoreni za nova iskustva. S volumenom od 50 ml, idealan je izbor za one koji traže luksuzan i jedinstven miris za svaki važan trenutak svog života.
Nanijeti Guerlain Habit Rouge L'Instinct na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušnih resica, za maksimalni učinak i dugotrajnost mirisa. Najbolji rezultati postižu se kada se miris nanese nakon tuširanja na čistu i suhu kožu. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako bi miris ostao što dulje konzistentan i intenzivan. Zahvaljujući praktičnom pakiranju od 50 ml, idealan je za putovanja ili svakodnevnu upotrebu, kada god želite dodati svom danu dašak luksuza i elegancije.
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.