Guerlain Habit Rouge
toaletna voda za muškarce
50 ml za 71,96 €
Zaliha, srijeda 24. 12.
Dostava od 3,90 €
71,96 €

Guerlain donosi svježi i sofisticirani miris Habit Rouge, koji je simbol elegancije i muževnosti. Ova citrusna toaletna voda je remek-djelo koje spaja tradiciju i modernost. Miris, koji je prvi put predstavljen 1965. godine, i danas fascinira svojom bezvremenošću i jedinstvenošću. Habit Rouge je idealan izbor za muškarce koji cijene klasiku s daškom originalnosti.
Miris Habit Rouge otvara se svježom mješavinom citrusnih nota koje uključuju brazilsko ružino drvo, bosiljak, bergamot, limun, limetu, naranču i mandarin. Ova svježina prelazi u bogato srce sastavljeno od jasmina, sandalovine, karanfila, pačulija, ruže, cimeta i cedra. Ova kombinacija daje mirisu dubinu i složenost. Osnova je senzualna spoj labdana, jantara, benzoin, hrastove mahovine, kože i vanilije, koja ostavlja nezaboravan dojam na koži.
Guerlain Habit Rouge je savršen dodatak za večernje događaje ili romantične sastanke, gdje ćete svojom prisutnošću očarati sve oko sebe. Ovaj parfem pruža vam samopouzdanje i eleganciju koja je neusporediva. Miris je smješten u elegantnoj bočici koja odražava sofisticiranost i tradiciju brenda Guerlain.
Za postizanje najboljeg učinka nanesite Habit Rouge na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Na taj način miris najbolje dolazi do izražaja i traje cijeli dan. Provjerite je li vaša koža čista i suha, što omogućava mirisu da se potpuno razvije. Bočicu čuvajte na hladnom i suhom mjestu kako biste sačuvali kvalitetu i intenzitet mirisa kroz dulje vrijeme.
Glava bergamot, bosiljak, brazilsko ružino drvo, limeta, limun, naranča, tangerina
Srce cedar, cimet, jasmin, karanfil, pačuli, ruža, sandalovina
Baza benzoin, hrastov lišaj, jantar, koža, labdanum, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470235526
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.