Guerlain KissKiss Shine Bloom Lip Colour
ruž s matirajućim učinkom
Nedostupnoili

Guerlain KissKiss Shine Bloom Lip Colour je kultni ruž koji donosi ne samo prekrasnu boju, već i njegu za vaše usne. Ovaj ruž iz kolekcije KissKiss utjelovljuje eleganciju i luksuz koje marka Guerlain nudi. Nijansa 829 Tender Lilac je nježna i sofisticirana, idealna za romantične večeri ili elegantne društvene događaje. Njegov mat učinak osigurava da vaše usne izgledaju savršeno cijeli dan, dok lagana tekstura pruža udoban osjećaj bez isušivanja.
Ruž Guerlain KissKiss Shine Bloom dizajniran je da istakne prirodnu ljepotu vaših usana. Marka Guerlain poznata je po svojoj dugogodišnjoj tradiciji u području luksuzne kozmetike i ovaj ruž nije iznimka. Njegov sastav obogaćen je hranjivim tvarima koje pružaju potrebnu hidrataciju i zaštitu usnama. S ovim ružem osjećat ćete se samouvjereno i privlačno, bilo da ga koristite za poslovni sastanak ili večernji izlazak.
Ovaj ruž je idealan za žene s normalnom kožom koje traže proizvod za isticanje i osvježenje usana.
Nanesite ruž izravno na usne od sredine prema rubovima. Za precizniju aplikaciju možete koristiti kist za usne. Za dulju postojanost preporučujemo korištenje olovke za usne.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Guerlain |
| Kolekcija | KissKiss |
| Vrsta proizvoda | Ruževi za usne |
| Veličina | 3,2 g |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Isticanje, Posvjetljivanje |
| KATEGÓRIA | Lice, Usne |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470435049
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.