Guerlain L’Essentiel Foundation Brush
kist za tekuću šminku

Guerlain L’Essentiel Foundation Brush je luksuzni kist namijenjen za nanošenje tekućeg make-upa, koji pruža savršeno iskustvo šminkanja. Ovaj elegantni alat iz kolekcije L’Essentiel dizajniran je kako bi zadovoljio najviše standarde u području dekorativne kozmetike. Marka Guerlain, poznata po svojoj tradiciji i kvaliteti, donosi ovaj kist kao idealan dodatak za svakodnevno šminkanje, bilo da se pripremate za poslovni sastanak ili večernji događaj.
Kist je izrađen s naglaskom na detalje i preciznost, što osigurava ravnomjerno nanošenje make-upa i prirodan izgled kože. Njegov ergonomski dizajn omogućuje jednostavno rukovanje i preciznu aplikaciju, što će cijeniti svaka žena koja teži savršenom izgledu. Zahvaljujući nježnim i gustim vlaknima, ovaj kist je pogodan za normalni tip kože i jamči da će vaš make-up uvijek izgledati svježe i prirodno.
Ovaj kist je idealan za normalni tip kože. Dizajniran je kako bi osigurao ravnomjerno nanošenje make-upa i prirodan izgled.
Nanesite malu količinu tekućeg make-upa na stražnju stranu ruke. Pomoću kista pokupite make-up i nježnim pokretima nanesite na lice. Za postizanje najboljeg rezultata započnite od sredine lica i krenite prema van.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Guerlain |
| Kolekcija | L’Essentiel |
| Vrsta proizvoda | Četke za lice, Kistovi za šminkanje |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Posvjetljivanje, Ujedinjenje, Pokrivenost |
| KATEGÓRIA | Lice, Dodaci |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470428546
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.