Guerlain L’Essentiel Natural Glow Foundation 16H Wear SPF 20
dugotrajna šminka
Nedostupnoili

Otkrijte čaroliju Guerlain L’Essentiel Natural Glow Foundation, koji donosi revoluciju u svijet make-upa. Ovaj dugotrajni make-up dizajniran je kako bi pružio prirodan izgled i istovremeno zaštitio vašu kožu zahvaljujući SPF 20. Marka Guerlain, poznata po svojoj eleganciji i kvaliteti, donosi kolekciju L’Essentiel, koja stavlja naglasak na prirodnu ljepotu i zdravlje kože. Ovaj make-up idealan je za žene koje traže savršeno ujednačavanje tena i blistav izgled, čak i tijekom zahtjevnog dana.
S Guerlain L’Essentiel možete biti sigurni da će vaš make-up trajati do 16 sati, bez gubitka intenziteta ili taloženja u borama. Njegova lagana tekstura omogućuje koži da diše, dok pruža srednje do potpuno prekrivanje. Ovaj proizvod savršen je izbor za večernje događaje, kada trebate izgledati svježe i blistavo tijekom cijele večeri. Sastav obogaćen prirodnim sastojcima osigurava da vaša koža ostane hidratizirana i zaštićena.
Ovaj make-up je idealan za normalan tip kože koji treba ujednačavanje i blještavilo bez opterećenja.
Nanesite malu količinu make-upa na lice i nježno razmažite pomoću prstiju, spužvice ili četkice. Za najbolje rezultate počnite od središta lica i nastavite prema van.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Guerlain |
| Kolekcija | L’Essentiel |
| Vrsta proizvoda | Make-up |
| Veličina | 30 ml |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Ujedinjenje, Posvjetljivanje, Pokrivenost |
| KATEGÓRIA | Lice |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470428072
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.