Guerlain L'Homme Idéal L'Intense
parfemska voda za muškarce
50 ml za 66,13 €
Zaliha 1 KOM, srijeda 24. 12.
Dostava od 3,90 €
66,13 €

Guerlain predstavlja parfemsku vodu L'Homme Idéal L'Intense, koja utjelovljuje modernu mušku eleganciju i snagu. Ovaj jedinstveni miris namijenjen je muškarcima koji žele istaknuti se i ostaviti nezaboravan dojam. Kompozicija je remek-djelo parfemskog umijeća, gdje se drvenaste esencije spajaju s začinskim i cvjetnim tonovima.
Na početku vas dočekuju crvene čili papričice, koje dodaju mirisu izraženu pikantnost, dok kardamom i badem pružaju nježniji, slađi kontrapunkt. Ova kombinacija stvara dinamičan početak, koji je energičan i osvježavajući.
U srcu mirisa nalazi se bugarska ruža, koja dodaje dašak luksuza i sofisticiranosti. Zajedno s labdanumom i kožom čini srednje tonove koji su bogati i senzualni. Bazni tonovi donose dubinu i dugotrajnu intenzitetu zahvaljujući dimu, vaniliji, tonka grahu, sandalovini i pačuliju. Ovaj miris idealan je za večernje prilike kada želite impresionirati i istaknuti svoju osobnost.
L'Homme Idéal L'Intense savršen je izbor za muškarce koji traže miris koji je ne samo snažan, već i sofisticiran. Ova parfemska voda donosi harmoniju i eleganciju u svaki trenutak.
Za postizanje najboljeg učinka, nanesite Guerlain L'Homme Idéal L'Intense na čistu i suhu kožu. Usmjerite se na toplija mjesta kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje miris bolje prodire i dulje traje. Prilikom nanošenja držite bočicu nekoliko centimetara od kože i nježno poprskajte. Izbjegavajte trljanje zapešća nakon nanošenja kako ne biste narušili mirisne sastojke. Čuvajte miris na hladnom i suhom mjestu, dalje od izravne sunčeve svjetlosti, kako bi zadržao svoju kvalitetu.
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.