Guerlain L´Instant De Pour Homme Eau Extreme
parfemska voda za muškarce

Guerlain predstavlja jedan od svojih najikoničnijih mirisa za muškarce, L'Instant De Pour Homme Eau Extreme. Ova parfemska voda utjelovljuje eleganciju i intenzitet, tipičnu za muškarce koji cijene sofisticiranost i luksuz. Miris se otvara svježim notama elemi smole, anisa i citrusa, koji parfemu daju iskričav početak. Guerlain je brend koji generacijama donosi umjetnost parfumerije na najvišu razinu, a ovaj miris nije iznimka.
U srcu ove kompozicije razvijaju se zanimljivi i egzotični akordi, gdje se Lapsang čaj susreće sa senzualnim indijskim jasminom, nježnim nerolijem i cvjetnim pačulijem. Ova kombinacija stvara harmoniju idealnu za večernje prilike ili formalne događaje, kada želite ostaviti trajan dojam. L'Instant De Pour Homme Eau Extreme je miris koji donosi osjećaj samopouzdanja i smirenosti.
Baza mirisa je majstorska kombinacija toplih nota pačulija, cedra, hibiskusa, kakaa i mysorskog sandalovog drveta. Ova bogata baza pruža mirisu dubinu i dugotrajan karakter, koji vas prati tijekom cijelog dana. Guerlain je stvorio parfem koji je ne samo simbol elegancije, već i izazov za sve koji traže izvanredno olfaktorno iskustvo.
Za maksimalni učinak, nanesite L'Instant De Pour Homme Eau Extreme izravno na pulsne točke, kao što su vrat, zapešća i iza ušiju. Ova mjesta pomažu mirisu da se razvija tijekom cijelog dana zahvaljujući prirodnoj toplini tijela. Za još dužu postojanost mirisa, možete prije nanošenja koristiti neparfumiranu hidratantnu kremu. Izbjegavajte trljanje zapešća nakon nanošenja mirisa, kako se nježne gornje note ne bi oštetile i miris zadržao svoj izvorni karakter.
Glava agrumi, elemi smola, zvjezdani anis
Srce cvijet pačulija, indijski jasmin, neroli, čaj Lapsang
Baza cedar, hibiskus, kakao, pačuli, sandalovina iz Mysorea
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470200159
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.