Guerlain La Petite Robe Noire Ma Robe Sous Le Vent Intense
parfemska voda za žene
Nedostupnoili

Guerlain ponovno dolazi s remek-djelom u obliku parfemske vode La Petite Robe Noire Ma Robe Sous Le Vent Intense. Ovaj miris slavi ženstvenost i eleganciju, inspiriran je legendarnom crnom haljinom, simbolom bezvremenskog stila. Miris je dizajniran da impresionira na prvi pogled svojom profinjenom kompozicijom koja spaja slatke i cvjetne note. Idealan je za večernje događaje kada želite zablistati i ostaviti nezaboravan dojam.
U uvodnim notama mirisa očarat će vas mješavina cassis, bergamota, borovnice i šećerne vune, koja mirisu daje razigranost i svježinu. Zatim se razvija bogato srce s nježnim notama jasmina, cvijeta naranče i bugarske ruže, koje mirisu daju romantičan prizvuk. Osnova mirisa sastoji se od senzualnog pačulija, vanilije, bijelog mošusa i sandalovine, koji pružaju mirisu dubinu i dugotrajan efekt.
Ova parfemska voda od Guerlaina izvrstan je izbor za žene koje traže miris koji je jednako dinamičan i sofisticiran kao i one same. La Petite Robe Noire Ma Robe Sous Le Vent Intense utjelovljenje je francuskog šarma i savršen dodatak za svaku ženu koja žudi za jedinstvenošću i elegancijom.
Primjena Guerlain La Petite Robe Noire Ma Robe Sous Le Vent Intense je jednostavna i učinkovita. Za najbolji rezultat nanesite parfemsku vodu na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i dekolte, gdje se miris najbolje razvija i traje najdulje. Izbjegavajte trljanje zapešća nakon nanošenja kako ne biste narušili strukturu mirisa. Za intenzivniji doživljaj miris možete lagano nanijeti i na kosu ili odjeću, gdje će se miris lijepo raspršiti i ostaviti nježan trag elegancije.
Glava bergamot, borovnice, cassis, malina, šećerna vuna
Srce bugarska ruža, cvijet naranče, jasmin
Baza bijeli mošus, pačuli, sandalovina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470131996
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.