Guerlain Nahema
parfemska voda za žene
Nedostupnoili

Otkrijte neodoljivu ljepotu Guerlain u obliku parfemske vode Nahema. Ovaj ikonični miris iz kolekcije Nahema pravo je remek-djelo koje slavi ženstvenost i eleganciju. Nahema je poznata po svojoj bogatoj cvjetnoj kompoziciji koja donosi harmoniju između nježnosti i intenziteta. Idealna je za večernje događaje kada želite zablistati i očarati svoju okolinu.
U uvodnim notama dočekat će vas svježina bergamota i zelenih nota, koje se miješaju s nježnom breskvom i ružom. Ova jedinstvena kombinacija pojačana je aldehidima, koji mirisu daju lakoću i iskru. Srce mirisa čini bogati cvjetni buket u kojem dominiraju bugarska ruža, jorgovan i zumbul, uz dodatak jasmina i egzotičnog ylang ylanga. Đurđica donosi svježinu i čistoću, što cijeloj kompoziciji daje harmoniju.
Baza Nahema sastoji se od dubokih i senzualnih tonova vanilije i vetivera, koji se nježno prožimaju s peruanskim balzamom i egzotičnom marakujom. Sandalovina dodaje mirisu dugotrajnu senzualnost i toplinu. Ova parfemska voda dokaz je umjetnosti Guerlain u kreiranju mirisa koji mogu razvijati priču na vašoj koži sa svakim udahom.
Nanestite Guerlain Nahema na pulsne točke, poput zapešća, vrata i dekoltea, gdje se miris može najbolje razviti i dugo trajati. Za postizanje optimalne intenziteta preporučujemo nanošenje parfemske vode nakon tuširanja na blago vlažnu kožu, što će pomoći mirisu da se bolje upije i traje cijelu večer. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste narušili nježnu strukturu mirisa.
Glava aldehidi, bergamot, breskva, ruža, zelene note
Srce Ylang ylang, bugarska ruža, hijacint, jasmin, jorgovan, đurđevak
Baza balzam Peru, marakuja, sandalovina, vanilija, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470143111
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.