Guerlain Shalimar
toaletna voda za žene
Nedostupnoili

Guerlain je sinonim za luksuz i prestiž u svijetu parfema, a toaletna voda Shalimar je sjajan primjer toga. Ovaj miris, inspiriran legendarnom ljubavnom pričom između indijskog šaha i njegove princeze, savršen je izbor za žene koje žele naglasiti svoju senzualnost i eleganciju. Shalimar, s volumenom od 30 ml, nudi slatku kompoziciju koja vas prenosi u svijet orijentalnog šarma i romantike.
Na početku mirisa susrećemo osvježavajuće note bergamota i nježne cvjetne akcentacije koje stvaraju svjež i istovremeno sofisticiran uvod. Kako se miris razvija, otkriva srce puno elegancije i ženstvenosti. Harmonična kombinacija ruže, jasmina i perunike donosi osjećaj luksuza i duboke senzualnosti. Osnovu mirisa čine Tonka grah i vanilija, koji parfemu daju nježnu slatkoću i nezaboravnu dubinu.
Shalimar je idealan izbor za večernje događaje i posebne prilike, gdje želite zablistati i ostaviti trajan dojam. Njegova slatka kompozicija obavija vas aurom elegancije i tajanstvenosti, koja neće proći nezapaženo. Ovaj parfem je pravi dragulj u svijetu mirisa, koji ostaje u pamćenju jednako kao i priča koja ga je inspirirala.
Nanestite Guerlain Shalimar na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje se miris najbolje razvija i dugo traje. Za intenzivniji doživljaj mirisa možete ga nanijeti i na kosu ili odjeću, ali izbjegavajte izravan kontakt s osjetljivim tkaninama. Zapamtite, manje je ponekad više – dovoljno je nekoliko kapi da miris ispuni vaš dan neodoljivom slatkoćom.
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.