Guerlain Terracotta
bronzer

Otkrijte čaroliju Guerlain Terracotta brončanog pudera 04 Deep Cool i prenesite se na sunčane plaže bez napuštanja doma. Ovaj ikonični proizvod iz kolekcije Terracotta utjelovljuje eleganciju i luksuz koje Guerlain donosi već desetljećima. Puder je dizajniran kako bi pružio prirodan i zdrav izgled kože, kao da ste upravo proveli dan na suncu. Njegova fina tekstura osigurava jednostavnu primjenu i dugotrajni efekt.
Guerlain Terracotta sinonim je za kvalitetu i inovaciju u svijetu dekorativne kozmetike. Ovaj brončani puder idealan je izbor za žene koje žele istaknuti svoju prirodnu ljepotu i dati koži zdrav, blistav izgled. Zahvaljujući univerzalnoj nijansi 04 Deep Cool, pogodan je za normalnu kožu i savršeno odgovara večernjim događanjima ili posebnim prilikama kada želite zablistati. Njegov sofisticirani dizajn i praktično pakiranje čine ga neophodnim dodatkom svake kozmetičke torbice.
Ovaj brončani puder idealan je za normalnu kožu. Prikladan je za žene koje žele dati svojoj koži zdrav, suncem poljubljen izgled.
Nanesite puder nježnom četkicom na lice, fokusirajući se na područja koja prirodno hvataju sunce, kao što su obrazi, čelo i nos. Za postizanje prirodnog izgleda nanesite lagani sloj i postupno dodajte prema potrebi.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Guerlain |
| Kolekcija | Terracotta |
| Vrsta proizvoda | Highlighteri, Puderi, Bronzeri, Rumenila |
| Veličina | 10 g |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Posvjetljivanje, Isticanje |
| KATEGÓRIA | Lice |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470433830
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.