Guerlain Terracotta Touch Loose Powder On-The-Go
puder s matirajućim učinkom
Nedostupnoili

Guerlain Terracotta Touch Loose Powder On-The-Go je inovativan puder koji savršeno kombinira matirajući učinak i prirodno osvjetljenje. Ovaj proizvod dio je prestižne kolekcije Terracotta Touch, poznate po sposobnosti da koži pruži zdrav i blistav izgled. Dizajniran je za jednostavno nošenje, što ga čini idealnim pratiteljem za žene u pokretu. Nijansa 03 Fonce savršena je za one koje traže suptilno isticanje i ujednačavanje tona kože.
Brend Guerlain sinonim je za luksuz i kvalitetu u području dekorativne kozmetike. Njihovi proizvodi su omiljeni zbog visoke kvalitete i elegantnog dizajna. Ovaj puder nije iznimka – njegova nježna tekstura i sofisticirano pakiranje čine ga savršenim dodatkom svakoj kozmetičkoj torbici. Bilo da se spremate za važan sastanak ili večernji izlazak, Guerlain Terracotta Touch pomoći će vam postići besprijekoran izgled.
Ovaj puder idealan je za normalnu kožu koja treba nježno osvjetljenje i ujednačavanje tona. Odlično se uklapa u svakodnevnu upotrebu.
Nanesite puder pomoću priloženog aplikatora na cijelo lice ili na područja koja trebaju matiranje. Za postizanje najboljeg učinka koristite nakon nanošenja šminke.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Guerlain |
| Kolekcija | Terracotta Touch |
| Vrsta proizvoda | Bronzeri, Puderi, Highlighteri |
| Veličina | 20 g |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Posvjetljivanje, Ujedinjenje |
| KATEGÓRIA | Lice |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470429338
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.