Guess Uomo Intenso
parfemska voda za muškarce
Nedostupnoili

Otkrijte Guess Uomo Intenso, začinjenu parfemsku vodu koja utjelovljuje senzualnost i snagu modernog muškarca. Guess, poznat po svojoj smjeloj eleganciji i trendovskim modnim kolekcijama, donosi ovaj miris kao dio svoje Uomo Intenso linije. Miris je bogat i dinamičan, idealan za večernje događaje kada želite ostaviti nezaboravan dojam.
Ovaj miris započinje osvježavajućim zračnim notama koje se harmonično miješaju s energičnim bergamotom i svježom metvicom. Srce mirisa isprepleteno je aromatičnom mješavinom lavande, nježnog cimeta, cvijeta naranče i zemljanih tonova timijana i kadulje. Ova srednja nota donosi neodoljivu dubinu i sofisticiranost. Osnova mirisa sastoji se od intenzivnih nota Amber Xtreme, slatkog tonka graha, toplog benzoin i kremastog sandalovog drva, što osigurava trajan i ugodno muževan dojam.
Guess Uomo Intenso je miris koji će vas pratiti na svakom večernjem događaju, od elegantnih večera do neformalnih susreta s prijateljima. To je miris za muškarce koji žele biti u centru pažnje i ne boje se izraziti svoju osobnost.
Kako bi miris Guess Uomo Intenso trajao što duže, nanesite ga na pulsne točke poput zapešća, vrata i iza ušiju. Za maksimalni učinak nanesite na svježe opranu i hidratiziranu kožu, što će pomoći mirisu da se bolje razvije i zadrži. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo jer to može narušiti strukturu mirisa. Čuvajte parfem na hladnom i suhom mjestu, izvan izravne sunčeve svjetlosti, kako bi zadržao svoju kvalitetu i intenzitet.
Glava bergamot, metvica, zračne note
Srce cimet, cvijet naranče, kadulja, lavanda, timijan
Baza Amber Xtreme, Tonka grah, benzoin, sandalovina
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
InterParfums Inc.
Www.guess.eu
EAN: 85715326706
Marka Guess dolazi iz Sjedinjenih Američkih Država, a njezina priča započela je 1981. godine. Osnovali su je braća Paul, Georges, Armand i Maurice Marciano, koji su stigli iz Francuske u Kaliforniju s jasnom vizijom povezivanja europske elegancije s američkim duhom slobode. Prvi veliki uspjeh bila je kultna kolekcija traperica koja je pokrenula svjetsku popularnost marke. Tijekom nekoliko godina, Guess je zauzeo čvrsto mjesto među vodećim modnim kućama i postao simbol mladenačke hrabrosti, inovacije i neformalnog luksuza.
Filozofija Guess temelji se na odvažnom stilu, originalnosti i osjećaju za detalje. Marka vjeruje u slobodu samoizražavanja i inspirira se kalifornijskim načinom života, što se odražava u svim kolekcijama – od odjeće do dodataka. Naglasak je na kvalitetnim materijalima, modernim krojevima i etičkom pristupu proizvodnji, uključujući napore za održivijim praksama. Guess je poznat po svojim upečatljivim kampanjama koje često povezuju svjetski poznate modele i slavne osobe, poput Claudije Schiffer, Eve Herzigove ili Gigi Hadid, a na društvenim mrežama komunicira mladenački, svježe i s dozom humora.
Asortiman Guess obuhvaća širok spektar modnih proizvoda – od odjeće, kolekcija traperica, torbica i novčanika do satova, nakita i sunčanih naočala. Značajan dio ponude čine i parfemi, među kojima se ističu primjerice ženski miris Guess Seductive ili muški Guess Dare. Svaka kolekcija donosi jedinstvenu kombinaciju elegancije i modernosti, često u ograničenim izdanjima koja naglašavaju individualnost nositelja. Marka Guess idealna je za samouvjerene žene i muškarce koji cijene stil, originalnost i traže u modi ne samo izgled, već i priču i emocije.