Jaguar Vision III
toaletna voda za muškarce
100 ml za 12,65 €

Jaguar je marka poznata po svojoj eleganciji i sofisticiranosti, ne samo u svijetu automobila, već i u svijetu mirisa. Jaguar Vision III je toaletna voda koja uvlači svakog muškarca u svijet luksuza i prestiža. Ovaj miris je dio kolekcije inspirirane dinamikom i snagom marke Jaguar. Vision III miješa harizmu i stil, što ga čini idealnim izborom za modernog muškarca koji cijeni kvalitetu i eleganciju.
Miris Jaguar Vision III nudi fascinantnu mješavinu sastojaka koji stvaraju drvenastu kompoziciju s osvježavajućim akcentima. U uvodu vas dočekuje svježa mješavina bergamota, limuna i kardamoma, obogaćena egzotičnim dodirom ananasom. Srce mirisa čine nježne note jasmina i morskih tonova, koje donose osjećaj lakoće i elegancije. Baza mirisa je bogata i senzualna, s prisutnošću bobica žutike, cedra, vanilije, pačulija, mošusa i sandalovine. Ova složena baza daje mirisu dubinu i trajan dojam.
Jaguar Vision III je savršen izbor za večernje društvene događaje ili važne poslovne sastanke, gdje želite impresionirati svojom osobnošću i samopouzdanjem. Ovaj miris naglašava muževnost i samopouzdanje, što ga čini neophodnim dodatkom za svakog muškarca koji želi ostaviti trajan dojam.
Aplikacija toaletne vode Jaguar Vision III je jednostavna, ali zahtijeva malo pozornosti na detalje za postizanje najboljeg učinka. Raspršite miris na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušnih resica, gdje će toplina tijela pomoći boljem razvoju mirisa. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako se struktura mirisa ne bi narušila. Za trajniji efekt, preporučljivo je nanijeti miris na kožu koja je prethodno hidratizirana, što će pomoći mirisu da se bolje upije i duže traje.
Glava ananas, bergamot, kardamom, limun
Srce jasmin, morske note
Baza cedar, mošus, pačuli, sandalovina, vanilija, zmaj bobica
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Lalique Group SA
www.jaguar-fragrances.com
EAN: 7640111525011
Marka Jaguar dolazi iz Velike Britanije i u svijet mirisa ušla je 1988. godine pod okriljem svjetski poznate automobilske tvrtke Jaguar Cars, čiji korijeni sežu do 1922. godine kada su je osnovali William Lyons i William Walmsley. Njihova želja da povežu eleganciju, izvedbu i britanski šarm odrazila se ne samo u luksuznim automobilima, već i u istoimenim parfemima. Razvoj marke Jaguar u području parfema zabilježio je brz uspon – prvi miris Jaguar for Men odmah je stekao popularnost i postao ikoničan simbol muževnosti i sofisticiranosti. S vremenom se marka proširila na nove kolekcije koje su privukle ljubitelje klasičnog stila i modernih trendova.
Filozofija marke Jaguar temelji se na spajanju tradicionalnih britanskih vrijednosti, inovativnog pristupa i precizne izrade. Svaki parfem ove marke dizajniran je da odražava eleganciju, snagu i samopouzdanje, karakteristično i za slavne automobile Jaguar. Naglasak je na kvaliteti sastojaka, originalnim kompozicijama i dugotrajnoj postojanosti mirisa. Inspiraciju marka crpi iz automobilskog dizajna, modernog načina života i dinamike velikih gradova, što se očituje i u čistom i bezvremenskom dizajnu bočica. Istaknute kampanje i sofisticirana komunikacija na društvenim mrežama jačaju imidž marke kao simbola luksuza i uspjeha.
Asortiman marke Jaguar obuhvaća prvenstveno muške parfeme, toaletne i parfemske vode, poznate po svojoj svježini, eleganciji i karakterističnom aromatu. Među vodećim proizvodima su primjerice ikonična kolekcija Jaguar Classic ili popularna linija Jaguar for Men. Marka redovito predstavlja limitirana izdanja koja privlače kolekcionare i obožavatelje ekskluzivnih mirisa. Jaguar je idealan izbor za muškarce koji žele istaknuti svoj stil, samopouzdanje i smisao za jedinstvenost – za sve koji cijene spoj tradicije s modernom elegancijom i žude za mirisom koji je jednako nezaboravan kao i legendarni automobili ove marke.